یک:
یک انتظار قدیمی از چشم های تو باقی ست ...
که موقع رفتن ... اشک بریزدو من ..." از غصه بخندم" !!!
دو:
کبود است ... جای طعنه های عشق تو ... روی پوست من ...
احساس بد ان که ... در حد انتظار تو ... نبوده ام ...
سه:
وصیت چشمان تو ... قبل از طلوع سپیده دم ...:
دیگر به ذکر من... چشمهای خودت را ... کتک نزن!!!

چهار:
روی دلم ... دردی گذاشته ای که بر نمی داریش خدا ...
درد شکستن دل عشقم ... کنار بی معرفت ترین ... عاشق دنیا!
پنج:
بوسه ی تورا خریده ام به یک بیت شعر...
من حافظم ... تو باور شاخه نبات ... از منی ...
شش:
مزار شش گوشه ات ... دروازه ای بود تا خدا ...
رفتیم و آمدیم ... ولی کسی ... خدای را اگر قبول داشت!

هفت:
قاضی عشق من و شما ... هزار بیت شعر بود ...
کسی نیامدش که بگوید ... میان من و شما ... عشق نیست!!!
هشت:
ترومپ!
باورت نمی کنم که دشمنم تویی!!!...
مگر دوسه تا نشانم دهی و بگویی!!!....
نه:
مامان بنز:
اوهو اوهو اوهو ...
پراید:
مامان چی شده؟ باز کی مرده؟
مامان بنز:
می خواستی کی بمیره؟" خودم" دل مرده شدم!
پراید:
یعنی چی؟ برو خداتو شکر کن بچه هات کنارتن!خونواده داری ... میگیم می خندیم ... نوه ها داری ... همه سالمیم ...
مامان بنز:
بروبابا!از تراکتور بدترم!همه تون بی احساسید ...الان سه ماهه دارم می لنگم هیچکدومتون متوجه نشدید ...
بابا پژو:
خوبه بهت نگفتیم آغاسی!
مامان بنز:
پژو!از جلو چشمم دورشو!دارم می میرم!
بابا پژو:
هیچیت نیس!تراکتورخانم خونه اشو برده نیاوران!تو ناراحتی همین!
پراید:
اوووووووووووووووه!...انگار حالا کجارفته!بابا پاشو مامانو ببریم ویلا ی شمال!
مامان بنز:
شما مرداهمین طوری هستین ... بی احساسا... اوهو اوهو اوهو!!!

ده:
رهبرم ...
شسته ایم قلبمان را و همه پاک دلیم ...
ما ملت ایران ...
قضاوت بیهوده نمی کنیم ...

یازده:
یعنی یه روزی میرسه ضمن روشن کردن کولر!سرجلسه ی امتحان دانش آموزان ایرانی ...و فراهم کردن وسایل پذایرائی اعم از انواع نوشابه و کیک !چند معلم بالا سر دانش آموز بایستند جهت مشورت برای پاسخگویی به سئوالات!!!
کما اینکه دربعضی نقاط  آموزشی!همین طور هم هست!
بعد حرصم می گیره اول صبحی یه فیلم گذاشتن تو فضای مجازی " تفاوت سرویس های بچه های هلند و ایرانی" معلماشون با یه جور سرویس دوچرخه دارن بچه هارو می برن مدرسه!
دانش آموزای ایرانی می خواهید بغلتون کنیم ببریم سرکلاس!قبلا سئوالاروهم داشته باشین تا هولتون بریزه!می خواهید سرکلاس چرتم بزنید تا آخرزنگ!
بهار چه می دونم ... بهشت چه می دونم صفا سیتی چه می دونم هرچی که بهترینه درمورد نظام آموزشی ما صدق میکنه چون ... دانش آموز محوره!یعنی هیچ جای دنیا از لحاظ آموزشی مثل ایران نیست ...
نمی دونم بقیه جهان با این حرف می خوان حسودی کنن یا نه!دانش آموزای ایرانیم می خوان بگن این طور نیست ... ولی میشه با مدرک و دلیل ثابت کرد ...
برید خداتونم شکر کنید ...
واللا با این وضع درس خوندنتون!

دوازده:
یه پرس سیرابی خریدم صندوقدار گفت چهل و دو هزار تومن ... گفتم وا!بالا شهر داره بیداد میشه!!!
بعد گفت خانم شما پونصد تومن به من بدهکارید... گفتم والله پیتزا ارزونتر در می اومد ... رسیدم دم در ... یهو دوید و گفت سرکارخانم بقیه پولتون !!! گفتم نه!گفت ببخشید فکر کردم سه پرس فرمو دید!
خندیدم و گفتم: بله داشتم تو دلم همینو می گفتم ... ادامه داد: جنگ هست ولی دیگه نه تا این حد که یه پرس سیرابی ....
اومدم بیرون و خندیدم گفتم : نه جنگ نه هیچ چیز مثل وجدان آدم نیست ...
مال بعضی کاسبا بیداره ...
سیزده:
عید امروز مبارک ...
چهارده:
ممنون که دلتون با منه ... حتی وقتی نیستم...