یک:

لطف کردی آمدی جانم ولی شرمنده ام ...

جان خودرا باختم از زمان "شهریار"تقدیمی ندارم نازنین

................................................................

ببخشید صفحه ام کارنمی کنه مجبورم دوندونه بذارم تو پست 

دو:

برگه ی زرد آلو از برگه ی ازادی من ارزشش بیشتر است ...

این چه آزادی ست که بوی گند یکجا ماندن می دهد...

سه:

درد زایمان هم"بوق "شد دیگر ندارم ...

آن قدر عادی است که چون مادرم تو را من ...به دنیا آورم...


چهار:

سیب روی لب های تو می رقصیدو دندان های مصنوعیت برای من می درخشید ...

که پونه گفت:اه کاش می دانستی من چگونه با پنجه بوکس دندان هایش را خرد کردم ...

لبخندهایش مصنوعی ست ...

پنج:

درد درتنم می پیچید و خیال می کردم معتادم!!!

پزشکم گفت:ای خانم !"درد وابستگی اش هم "قلابی ست !!!

شش"

مزار شش گوشه ات صدای نوحه را پیچاند !!!

من داشتم برای حسین (ع)قصه ی رقیه (س)را می گفتم...


هفت:

مهدی(ع)درون من چه انقلاب بزرگی ست خود نمیدانم ...

که عشق سرزمین ولایت گرفته ام هزار سال ...

هشت:

ترامپ جان بگیر قلم اشتباهی به دستت...

که مردم به پیرمردها حساسیت ندارند ...اصلا ...

نه:

پراید:

بابابابا!بیدار شو بابا واقعا مردی ؟

مامان بنز:

پسر این چه حرفیه می زنی ؟بابات تا صب کارکرده ساعت 6 خوابیده ولش کن !

پراید:

بابا بابا بیدار شو مامان باور نمی کنه تو مردی ؟

دایی رضوانی هیولا :

پسرجان !غلط کردم اومدم ایران ساعت نه صبحه تازه سه ساعته خوابیدیم ...

پراید:

دایی نکنه توام تا صب بیداربودی ؟

دایی رضوانی هیولا:

بله!مگه ساعت کارتو نیست ؟پاشو برو!

پراید:

مامان !دایی چرا بیداربود؟

مامان بنزبا دندون قروچه:

بچه جان!یه کاری نکن کارت تو این شرکتم از دست بدی پاشو برو...

مینی بوس:

عزیزم عمه!تو که بیوش بودی بوگاتی رو بردیم بیمارستان !الانم تو آی سی یو اه!!!

پراید :

وای بدبخت شدم !!!

"صدای در پارکینگ"

"بارفتن پراید همگی با خنده :آخیش"...


ده:

رهبرم ...

زندگی در ولایت عشق تو برای من افتخار داشت ...

من مخلص ولایت توام ...

و افتخار می کنم که درعهد تو کشورمن "ایران"است ...

یازده:

ازقضاوت دیگران می ترسیم ولی از قضاوت خدا حالا ...

اونی که اون بالا نشسته و انقدر قشنگ سزای اعمالمون رو می ده که خودمونم بعدا می فهمیم ...

"همه مون اعتقاد داریم یادمون می ره ...

دوازده:

ممنونم از دوستانی که حالم رو گه گداری می پرسن و براشون مهمه ...و مرسی از همراهی تون چون اینجا به لطف مدیریت داخلی نمیشه بعضی چیزارو دزدید !!!