یک

بوی تولد پاییز...مجنونم کرد ...

رفتم ونوشتم نامم را:مدرسه لیلی...

دو

به اشک من توجهی نکردی و به رفتنت ادامه دادی و ...

انقدر سوزاندیم .ـ

که رفتم و برای خودم انگشتر خریدم و به همه گفتم:با همسرم!

سه

دیوانگی/همراهی باتو ...یک عمر بود...

عمری که درخیال همراهی با تو ...گذشت!/دیوانگی

چهار

گفتی به خدا هم حسودی می کنی...

چراکه مرا با دست خویش !خلقت کرد!

پنج

دلم برای اشکهایت سوخت ...برگشتم...

درمیان موهای سیاه تو پیچیدم...

واز پشت گوش هایت گذشتم ِِ...و رفتم ..

تا عشق روحی خودم را ...

پشت دیوارهای اتاق مطالعه ات ... دفن کنم!

شش

مزارشش گوشه را چنان خواهم که جان ...

به حسادت از تنم جداشود و قهرها کند ...

هفت

حسود!

سوختی و از من خبرت هیچ نبود...

که عشق...

نتیجه ی ساختن یک حسود و یک زیباست ....


هشت

ترومپ!

ارزان کردی عشق را و نمی دانستی ...

مردان بزرگ ما ... گرانتر شده اند ...

نه

مامان بنز:

ای وای پراید یه وق ارزون نشی ابرومون تو درو همسایه بره!

بابا پژو:

واسه چی خانم؟مگه چیکار کرده؟اوضاع اجتماعی اینجوریه!

بوگاتی:

پرایدمن به خاطر ارزش هات باتو ازدواج کردم ...باورکن!

پراید:

خودمم ارزون شم !دیگه لوازم یدکی ام ارزون نمیشه..

ناگهان لامبورگینی و پورشه:

بابا جون!باباجون! اایشالاایشالا نمیری...مادوست داریم!

پراید:

همه چی ارومه ...من چقد خوشبختم!

ده

رهبرم...

غبار می گذرد و سیاهی دور است ...

هنوز سالهای روشنمان در کنار شماست ...

یازده

یعنی ئه عده ای بااستعداد فراوون نشستن رو اعصاب :اینوری میشه یه چی  میگن اونوری میشه یه چی دیگه!

تادیروز دادو بیداد از گرونی و امروز می گن از بازار حمایت کنید خیای ارزونی شده و می خواد بشه!!!!

بابا یه خورده نفس به ما میدین؟داداش استپ!

دوازده

یعنی اگه خیال کنم فضای مجازی یعنی امار الکسا مردم!

یه زمونی بود که هیچی بودم یعنی نطفه هم نبودم!بعد بقول بعضیهاکه ادم شدم بعد یهو دسی دسی زدن و انداختنم بیرون!ازکجا؟از ففضای مجازی!نمی بینید دیگه وجود ندارم ؟/مهم/چی بود؟شما که منو میشناسید؟!

سیزده

تولدخانم لیلا حاتمی رو تبریک میگم واز خدای ارزو سلامت براایشون دارم...

لیلا...سربه مهر وچندفیلمی که ازقضا با همسرشون بازی کردن رگ خواب رو خیلی دوس دارم ...