یک:
توی قلب شما ...جای ویژه ام نه...کجا؟!
کاش در بی حواسیتان ... نام شاعری بودم!
دو:
اشغال کرده است ...دلم را هوای دوست ...
دوستان دیگرم بروند ... با هوای دیگری!...
سه:
عمق فاجعه را وقتی خوب دانستم ...
که چشمانم را هم ... با اشک در آوردند و گفتند:
آب مروارید؟!!!


چهار:
ای وای!
بوی گرگ بوی یوسف است دگر!...
یک لحظه پیراهنش ... دهانش بود!!!
پنج:
اگر شما قبولم می کردید ...
دیگر ... نمره های دیگرم ...
صفر بود!!!
شش:
مزار شش گوشه ات درون چشم من ...
هزار خاطره است از رقیه (س) و زینب(س)...


هفت:
علاقه ای ندارم که مویت توی غذای من باشد و تو این را باید خوب بفهمی !
ولی چطور مثل مردهای دیگر داد بزنم؟ بلد نیستم!
می بینم تو سعی ات را می کنی و غذاهای خوشمزه می پزی ... املت ...کوکو ...قورمه سبزی ...
پس این اخلاقت!را ترک کن!و مو هایت را ببند!یا ...
نمی خواهم مثل آن مرد کژ اندیش یک شب بلند شوم و موهایت را شبانه از پشت کوتاه کنم تا مجبور شوی!خودت برو فردا یک کاریش بکن!زورکی نمی خواهم باشد!ولی ...اگر دوستم داری!
درضمن پول آرایشگاه را فکر می کنم دیروز صبح از کیفم برداشته ای!...
مراقب خودت باش سرعت نرو و دردسر درست نکن!
مهرداد!
هشت:
ترومپ!
بعدا سر تبلیغات می فهمی ...
دلار ده تومنی خرج کردن ....یعنی چه!
نه:
مامان بنز:
پزو...چرا من این بچه هارو مجبور کردم تو این گرما برن دوبی!الان لامبورگینیا و پورشه های مردم دارن از دوبی و اینور اونور می آن!
بابا پژو:
به خودت بگو!هرروز هرروز عروسه رو کوبوندی که پاشو بروخونه تون!بیچاره ها میلیارد تومن پول هواپیما دادن برن!
ننه خاور:
یعنی دلتون براشون تنگ شده؟ راستی یا الکی؟
مامان بنز:
راستی!
ننه خاور:
بچه هارویه شب برده همدان امشب برمیگردن...خودشونم می دونستن!
مامان بنز:
جان من راست میگی ننه خاور!الان پا میشم براشب کت لت می پزم!اللهی شکر!

ده:
رهبرم ...
بنیاد عشق ما ... ایران است و کربلا ...
با هرو زنده ایم ... با هردو عاشقیم ...


یازده:
راستی هشتگ یا هشتک یعنی چی؟!!!
کمپین ام اگه می تونین توضیح بدین ممنون می شم!
من دیگه از کلاس دراومدم بیرون و دسترسی به استاد دهکردی ندارم!!!
شاید انشالله خدا اگه بخواد ... سیاستمدارشدم!
ممنونم!

دوازده:
امروز روز عرفه است و دیگر ... هیچ نه! که همه ی قلب و دنیا ... می روی خانه یدوست و میبینی که خدا ست ... درکعبه و کربلا ... مبارکتان ...
سیزده:
درقربانی رعایت حال افراد مسن بیمارها و ناتوانان را بکنید ... کمترین قصد جسارت و دستوری بیان کردن مطالب را ندارم ...