یک:
سند چشم مرا ... چشم مرا ... دزدیدی...
چشم من نیست دگر ... جز پی خندیدن تو ...
دو:
روی هوا گرفته ای دلم را و پس اش هم نمی دهی ...
گل می زنم به خود!... که چنین دل نشین شدم!...
سه:
بس است کشتن من ...یکروز تو آرام بگیر...
از کشتن من ... سودتو چیست؟" دلم" آرام بگیر ...
درکشتن من ...هزارها... نقشه ی توست ...
ای قاتل بی جیره!..." دل" آرام بگیر!...

چهار:
دندان روی جگرگذاشته ام تا بس ام کنی ...
کشتار من به دو چشم سیاه خود ...
پنج:
آهویتم ای ضامن آهو... رضا بده ...
که شکارم کنی به عشق و شکارم کنی به عشق!
شش:
مزار شش گوشه ات طنین صدای عشق ...
صدای عشق نوحه است ورقیه (س) صدای عشق ...

هفت:
آن قدر بوسیده ای دستم را که نفهمیده ای که عشق ...
به دست بوسی و ریا ... نمی چسبدم ...بفهم!
هشت:
ترومپ!
گذشت داستان سیه روزی جهان ...
فضا پر است از خنده و شیطنت...
نه:
بوگاتی:
پراید...هوس آش رشته کردم ... می خای بری برام بخری؟
پراید:
نه!مگه ناهار نداریم؟
بوگاتی:
چرا!ننه خاورو بابابیوک که همیشه کوفته می خان ... مامان بنزو بابا پژو که بخاطر تو و بچه ها ماکارونی با ته دیگ سیب زمینی می خورن ... راستش من دلم بهم می خوره!
مامان بنز:
بوگاتی جان ...مگه من هرروز مطابق برنامه ی خودت برات جداگانه ناهار نمی پزم؟
بوگاتی:
وا مامان بنز شما اینجائید؟
مامان بنز:
شنبه ها کت لت ... یک شنبه ها دلمه...دوشنبه ها اولویه ... سه شنبه ها ...لوبیا پلو ... چهار شنبه ها قورمه سبزی ... پنج شنبه ها قیمه از هردو نوع!جمعه ها آبگوشت...وهفته بعد بالعکس!
بوگاتی:
اه...پس آش رشته اش کو؟
مامان بنز:
چشم امروز آش رشته!
پراید:
ترسیدم!بوگاتی نکنه یه وقت بهت بد بگذره!؟


ده:
رهبرم ...
سینه پر از صفای علی (ع) است و مرتضی(ع)...
ای عشق جاودانه ... علی جان ...مددی...


یازده:
انصاف نیست توی یه خونواده باشیم ...کاسه و کوزه رو سر یکی همیشه بشکنیم ...
خوب اونم جبهه می گیره و جوابمونو می ده...
الان من اینجا دنبال دعوا و مقصر و جزا و اینها نیستم ...
مثلا الان من دومیلیون و دویست حقوق گرفتم... همه بگن تو بی عرضه ای ...پس نقش صاحب کار و تحصیلات و ساعت کار و قانون کار و اینها چی میشه!
آها یه چی بگم!راضی باشید ... همینه که هست... الان همینم گیر نمی آد ! تازه با سه ماه اضافه حقوق مونده این شده!صرفه جوئی کنید!همین ام زیادمونه!
تو بچه از پفک و اینا بزن ...منم از سینمام می زنم!یه ماه بشینیم تو خونه چی میشه واللا هیچ چی ...
اقایون و خانمها مارفتیم صفا سیتی!نیستیم فهمیدید؟!
"جل الخالق عجب..."
درضمن به همین دلیل گفته شده دربالا نداریم!چرا باید بیخود هزینه ی اینترنت بدهیم!!!
نمی ائیم!
............................................
وا... فضای مجازی مارو خارجی کردی ...ایول!یه عمر بود هیچ کشور خارجی ای به ما چراغ سبز نمی داد...ویزا نمی داد... قربونت!