یک:
تمام شد قلب من ... مثل یک جعبه ی موسیقی ...
برقص که معلوم است ... ذهن تو هنوز می شنود!
دو:
توی شکلات... مغز یک فندقی ... سورپرایز!
ولی برای من یک خاطره از دورهمی...
سه:
اشاره می کنی ... یوسف بیا و یوسف ام تنهاست ...
در زندان ... عجب تنهائی غمگین ...ولی خوش حالی!

چهار:
کف دستت قورت داده فال من هرگز ...
نمی بخشم تورا ...ای عشق ...
می دانی سرانجامم!...
پنج:
بوسیده ای مرا بدون رضایت همیشگی ...
تشبیه تو بارن و گل و ... شبنم و دریاست!
شش:
مزار شش گوشه ات را بسازم یا حسین(ع)...
در گوشه گوشه ی چشمم برای اشک ...

هفت:
موی موی من راست می گوید اگر ... عشق بمان!
عشق ها می پرد از کله ی من ؟ عقلم کو؟!
هشت:
ترومپ!
رفته ای از دنیای سیاسیت یا نه؟
مانده ای تا دلار بیست تومن!
نه:
مامان بنز:
پراید ...بدو از اون اتاق قرصای آسپرین منو بیار!
پراید:
مامان بیخود ادای آدمارو درنیار!ما قرارمون این شد ماشین بمونیم!بخاطر دلار!
مامان بنز:
من قرص نخورم که قراره ماشین بمونم؟خوب نمی خورم! بذار سکته کنم بوگات ی جون برام لگن بیاره!
بوگاتی:
وا مامان!مگه شما برا ننه خاور لگن می آرید؟صد ساله شونه ماشالله!یه دونه قرصم نمی خورن!
ننه خاور:
نسل به نسل بدتر می شه ... بذار تو به سند و سال ما برسی... قرص کشکک زانوام برات می نویسن!!!!


ده:
رهبرم ...
کشته ایم سکوت خویش را و بیرونمان سکوت نیست ...
ما فریاد عشق ایرانیم ... بی شما فریاد مان کجاست؟

یازده:
عقیق چشم تورا معصومه جان(ع) به قم بستند ...
منم که ...درزیارت چشم تو ... مرد راه قمم...

دوازده:
حیران و سرگردان در گرمای کوچه های تهران ... تعطیلات است ...
کلاسهای زبان انگلیسی ...کاراته ... شنا ...بازیگری... ریاضیات واووووووووووه !
ودر آخر می گویند ملت بی فرهنگی هستیم!!!چون " هیچی بلد نیستیم"!!!
همه چی بلدیم آقاجان! انگلیسی بلدیم ...کونگ فو بلدیم ...حتی چینی و اسپانیائی هم بلدیم ...همه مان حداقل کارشناسی داریم و مدت هاست توی آپارتمان زندگی می کنیم!!!یواش یواش دارد از کشورهای خارجی برای مان خواستگار هم می آید!!!
چی؟مصرف انرژی؟آن را هم بلدیم!!!
در خانه مان را بسته ایم ورفته ایم خارج!با خواستگاران مان بیشتر آشنا شویم!!!
ما نمی دانیم کی ها هستند که دارند برق هارا مصرف می کنند ... خارجی ها یا مصرف کنندگان خارجی ...!!!!
" بله! جل الخالق...عجب دنیائی ! توروز روشن؟!!!"


سیزده:
je...nai...ai...aucune...pensee...dans...la...tete...que...toi
je...n...ai..aucun...desir...dans...le...coeur...que...to
a...te...proposer...au...bazar...de...la...amour...
je...n...ai...que...ma...vie...te....la...donne...a...toi!!!