یک:
از توی توی قلبم آمدی بیرون ..." آیا تخیلات"؟!
زیبائی و متانت و عاشقی ... ویژگی توست ...
دو:
ای رهگذر در سرنوشت من ...
چرا تااین حد تاثیر؟...
نوشته اند انرژی پاهای تو روی پیاده رو ...انقدر!
پس بوی تو چه می شود ...روی اندام چشم من؟!
سه:
دلم نشکستی و با عشق من آمدی ...
دیدم جوانه ام و تو ... سروی بلند ....
گریستم!از این همه تفاوتها...

چهار:
از جهان بیرونم کردی و رفتم جهنمت !...
دیدم فرشته های زمینی به عشق تو ... در جهنمند!!!
پنج:
دوستت دارم ودانند عاقلان...که دیوانه ات منم ...
منم لیلا ...منم تنها ...بی پناه ...
مجنون عاقلان تو نباشی ... عزیزمن ...
بهتر است!...
شش:
مزار شش گوشه ات نفس نداشتم ... انگار هوا نبود ...
از بس که عشق آمده بود ... قلبم درست کار نمی کرد یا حسین (ع)...

هفت:
آقای " ن" نشسته بودند پشت میزشان ومن تازه دانشجوی فوق لیسانس بودم ... فرم وام را گذاشتم مقابلشان و گفتم " امضا بفرمائید"!
فرم را گرفتند و انداختند آن طرف و گفتند" فردا میری و وام را می گیری ...ما چکار کنیم؟!
گفتم:
ناراحت نباشید این فرم ارزش قانونی ندارد!نه مدیرمان مهرو امضا کرده ونه شما!یکی بدهید به من تا امضاهایش را بگیرم دیگر نوبت من است!!!
بلند شد و گفت: بروید!!!از کنارمن بروید کنار!...
معمولا صدایم را بالانمی برم ...گفتم: ببخشید چی گفتید؟!
گفت:
بروید!لبخندی زدم و گفتم:حالا نشانتان می دهم !چادرم را مرتب کردم ورفتم پیش معاون ...
سرشان را انداخته بودند پائین و منتظر بودند تا امضا کنند ...گفتم : جناب معاون!دراین اداره به من توهین شده!چشم هایشان گردشدو گفتند: یاخدا...کی؟!
گفتم:
آقای "ن" فلان فلان فلان !
بنده ی خدا آمدند بالای سر آقای"ن" منهم بله!
گفتند: آقای " ن" چی شده؟ چرا؟
آقای " ن" درکمال تعجب من و آقای معاون گفتند: آقای معاون ایشان به من سلام ندادند !!!" سلام"!
توی دلم گفتم : اوهوک!همان بهتر ... فردا که فوق لیسانس می گیرم!!!
آقای معاون گفتند: خانم فرم را نبرید!
گفتم:آقای معاون این فرم از لحاظ قانونی ارزشی ندارد!نوبت وام من رسیده و باید مدیر و بعد اداره و بعد شما امضا و مهر بفرمائید تا جهت رسیدگی به جریان بیفتد!از من یک کاغذ را دریغ می فرمائید؟!خیلی بد نیست؟!
کمی فکر فکر کردند و بعد گفتند:بدهید دست ایشان ببرند!
یادم نمی رود وقتی کاغذ را می گرفتم چه حالی داشتم !
...............
دوسال و نیم بعد مدرکم را گرفتم و رفتم اداره ...تا به حقوقم اضافه شود ...
رفتم دیدم آقای "ن" دیگر در آن قسمت نیستند ...ایشان رفته بودند یک قسمت دیگر!!!
هشت:
ترومپ!
دانائیو عشق و آدرس را ... فراموش می کنی؟...
چه عجب!به یادت مانده پریزیدنتی!!!
نه:
مامان بنز:
تجمع بنزهای دهه شصتیه دارم می رم!
پرایدبا خنده:
برای چی؟ بدبختید؟!
مامان بنز:
این چه طرز فکریه پراید؟داریم می ریم اعتراض!...لوازم یدکی مون تو ایران پیدا نمی شه!پس فردا من بیفتم تو می خای چیکار کنی؟
پراید:
مامان خودمونیم ...تو تو خود آلمان از رده خارجی!از اون طرف کلا اونموقع سه میلیون می ارزیدی بابای بدبختم تورو خریده شونزده میلیون!...بسه دیگه!
بابا پژو:
آی گفتی!
مامان بنز:
تو ساکت شو!فرانسوی پرمدعا...باز تو عاشق شدی منو آوردی ایران!خودت چی؟!مونتاژی!!!
ننه خاور:
بنزی جون!هرجا می ری برو! فقط کوفته ی منو بپز ...شماهام ساکت! جامعه مدنیه!خودشون می دونن!
بوگاتی با گریه:
نرو مامان بنز!تورو خدا نرو!پس فردا تو نباشی من چطوری این سه تا بچه رو بزرگ کنم ؟!تورو خدا؟!مرگ پراید!
مامان بنز:
ولش کن !بچه ها برن بسه!می مونم ...اه ه .ه .ه .ه. ه.

ده:
رهبرم ...
قفل های زندگی جمعی ما ...
با کلید یاعلی (ع) باز می شود ...
امیدواریم و امید هست ...
با دست های پر توانتان ...

یازده:
مصریان باستان مومیائی هارو با اعتقاد باز گشت به زندگی انجام می دادن ...
یه اعتقاد شون این بود که ارواح در کشتی مردگان جمع می شن و در طی طریقشون دوباره بر می گردن ... خوش به حالشون 1 چه دل خوشی داشتن!حالا اینا هیچی ...
تحقیقات پزشکی ثابت کرده سلول های بنیادی شون زنده است!
ای داد و بیداد فردا یهو میبینی از تو آزمایشگاه یکی عین شون رو آوردن بیرون ...
این مهم نیست ... شما صد میلیون جمعیت ام بسازی مهم نیست ... مهم این که روح همه شون دست خداست!کشتی روح و اینا کجا بود؟
جالبه نه؟!چی گفتم اصلا؟جدی نگیرید!" جل الخالق"!

.................................
می گن ماهواره ها که توفضا خراب می شن یکی از عوامل پاره گی لایهی اوزونن!
نه! می گن یه تاریخ مصرفی دارن ...بعد که تموم میشه ولشون می کنن می گن فضا پره!!!
حالا ما دو تا بفرستیم آسمون!پس فردا در می آن می گن فضارو شما آلوده کردین!یعنی چی؟جای یه لیزر که از اون بالا دنیارو هدف بگیرین ...یه آهن ربا بفرستین بالای جو آشغالا تونو جمع کنه!!!
ما اصلا هیچی!بلد نیستیم...
پس فردا لیزر می زنین می خوره به این آشغالا بعد کمونه می کنه خودتون جزغاله می شین!
" نگید نگفتین یا مددی نگفتی"!!!
........................................