یک:
در سرم بودی و بی سر شدم ... از سرتو ...
تو چه می دانی از این سر ؟ که روی دست من است!
دو:
وبستی کفش هایم را که من بروم ...
فضا ...آلوده بود ...پراز ماهواره ها و زباله های فضائی ...
پایم نمی آمد ...
ولی شغل جدیدم همین بود ...
ودیگر درروزنامه ها ...
با دکترای هوا و فضا ... بیشتر ...
پیدا نمی شد !
سه:
کاشتی مرا سرکوچه و ...گل ها همه می خندیدند ...
سروا!تو کجا و ... سرکوچه کجا؟!

چهار:
زندگی من ... میان چشم های تو می سوخت و ...
هیچ کس نمی دانست ... خودم می خواستم ...
" همه درتلاش برای زندگی من بودند ..." !
پنج:
یاپیرهن پاره ی تو ... یوسف خودم!
صد داستان ساخته ام که ... زلیخای آن خودم!
شش:
مزار شش گوشه ات را نسیم با خود برد ...
چرا دیر رسیدم به پای باد بهشت ...

هفت:
دریای عشق تو که مرابرد ... عیب ندارد!!!
پس ساحل...آغوش نداشت؟... عیب ندارد!!!
پس صبر کنم شاید نجات باشد نه؟... عیب ندارد!!!
عیب ندارد آخرش غرق می شوم وباز " جهنم" ... عیب ندارد!!!
هشت:
ترومپ!
دنیا می سوزد و آتش نشان لابد که شمائی؟!
فرض من این است که شما زره ... می پوشید!!!
نه:
مامان بنز:
همینطور بیکار نشستم شاید سری جدید کبری 11 رو بسازن ... بگو زن!پولک دوزی ای منجوق دوزی ای چیزی رو تو همین مملکت شروع کن!
ننه خاور:
بنزی مگه تو زن قدیمی هستی؟دوره ی پولک و منجوق و سرمه دوزی گذشت ...یا برو تو کار بدلکاری یا این که استاد آموزشگاه شو ...
پراید درحال خمیازه:
آخه مادرمن!چقد دنبال پولی !!!بابام تا حالا دوبار خودشو تو فیلمای آقای کیمیائی ترکونده!خودت 6 ماه 6ماه رفتی آلمان!همین دیروز پدرزن من 3000دلار فرستاده !کرایه ی پارکینگ قیطریه رو می گیری!
چه خبرته؟!!!
بابا پژو:
سرور گرامی!من خودمو هرروزم بترکونم کمه!تو ناهید نشستی ... خرج لامبورگینی و پورشه و بوگاتی تم ما می دیم!شدیم بانک ملی با اون عظمت ... هی بده!هی بده!
ننه خاور:
بناوا بالام!!!

ده:
رهبرم ...
بسیار گذشت و عشق ها بیشتر است ...
ما ملت عشقیم که عاشق ماندیم ...

یازده:
درون مغز ما نرون ها و سلول های عصبی بسیاری وجود داره که اگر بگم میلیون ها میلیون هستن ...بازم کم گفتم ... جالبه بدونید که وقتی ما شی ای رو می بینیم بسته به قرار گرفتن موقعیت ما و ترشح هورمون ها ی بدنمون ... هورمون های درون ریز ...و نوری که به همون شی تابیده میشه چشم ما تصویر شی رو می گیره ...می بره مغز بعد مغز شناسائی ش می کنه ...بین شی هائی که می شناسیم و سریع شناسائی ...بعد رنگ و وضعیت شی رو به ما و چشم مون گزارش می ده تازه ما باید براساس وضعیت عکس العملم نشون بدیم مثلا اگه تشخیص بدیم شی دراکولاست !باید فرار کنیم و جیغ بزنیم قبل از اینکه اتفاقی بیفته!بنابراین هرکدوم از 8 میلیارد نفر کره ی زمین اگر به شی ای ثابت خیره بشن... هرکدوم اون شی رو با رنگ وو ضعیت خاص شرایط خودشون می بینن و جالب تر ..." قضاوت ماست"......!!!" جل الخالق"!
دوازده:
عشق تورا خوردم ای یار!!!
چون چشم های تو ... خوردنی نبود!!!


ببخشید یادم رفت بگم که کاریکاتورها از سایت ایران کارتون هستند و برای اینکه طراح شون رو بشناسید بد نیست یه سری به این سایت بزنید ...