یک:
سوخت درآرزوی لمس دست تو ...دفترم!
به جهنم!اگر قرار شود که من بسوزم ....چرا که نه...دفترم!
دو:
از تور من افتاده ای بیرون و اشتباه چرا؟
زنده می ماندی اگر به تنگ قناعت می کردی!
سه:
برای خندیدن افتادن من لازم بود؟
حالاکه دست یار دیگری بلندم می کند...نادان من گریه چرا؟
......


چهار:
صدبار نوشتی ننویس ...آبروی من شعر است ...
نوشتم و بعد معلوم شد ...یار دیگری قبلا در آبروت بود!
پنج:
اگر که یوسفم!خود می دانم کجاروم!
خانه ی زلیخا ویران و...زندان همیشه اباداست.!
شش:
مزار شش گوشه ات جای توفیقات ماست ...
ای قبول ازآنچه کردیم ...یا حسین(ع) ...یا مهدی(ع)...


هفت:
ای کارفرمای عاقل !بساز واکسن بی عشقی!
تا دست و لب های ما!همیشه مشغول خوردن باشد و بس!
هشت:
ترومپ!
درباز شد و یه جوجه!دوید و اومد تو کوچه!
آه که ادبیات جهان عوض شد نه!
نه:
مامان بنز:
ننه خاور این همه لباس ورداشتی از کانادا آوردی ایران برا چی؟می خاستی مارو بخندونی؟
بابا بیوک:
تو چن تا می خای عروس گلم بردار!
پراید :
اومدم !اینم علامت اعتماد !اینم درگاه بانک ملت!و غیره!اسمش مامیلو!چون بامیلو داریم!
مامان بنز:
یعنی خونه ی منو کردین فرو شگاه اینترنتی؟
بوگاتی:
وا مامان!ما داریم زندگی مون رو ترقی می دیم!تا کی بخوریم و بخوابیم!؟
بابا پژو:
یه پیرن ابی به من بدید !با کرواتی که مامانتون شب ولنتاین خریده ست کنم!!!


ده:
رهبرم ...به مهدی موعود(ع) سوگند که قلبمان با شماست ...
وانتظار این هدیه را کسی توان گرفتن نیست ...
یازده:
ویران شدم میان آبادی تو ...
چون سازه های من از غم بود ...
جای دگر اباد شدم از شادی ...
چون کسی که دوستم داشت ...
میان ابادی خودش به امثال من ...می خندید!




دمتون گرم