یک:

بال شکسته ام را ...کسی به نوازش ...نگاه هم نمی کند ....

مجبورم به پرواز در آسمان تو ...

که قهر می کنی با ...

هرکه چنین کند!!!

دو:

دریا میان دست های ساحل خشک می شود ...

مثل چشم های آبیت ...

میان مرز دوچشم بی احساس...

سه:

بین من و تو قرار نبود یکی فدای دیگری؟

ایستادن چرا؟وقتی تو فدای دیگری هستی ....


چهار:

ترس درجسم تو می لرزاند پاهایت ...

که "آبروورای عشق است "...من نمی توانم!!!

پنج:

از درهای آسمان ...یکی برای من باز می شود ...

مهدی(ع)...

وقتی که نام تو ...میان دفتر من است ...

شش:

مزار شش گوشه ات پائیز هم مثل بهار...

شکفته می شوم ...اگرم پای بوس شما باشم ...


هفت:

درانتظار تو ...درسالن قطار...

هزار صندلی خالی هست ....

من خوش حالم ...

که عصر روزهای غم انگیز ...

دلیلی برای گریه هست ...

هشت:

ترامپ درعصر بمب اتم دیگر نیستیم ...

باور کن ...که ترس ما از نفهمی توست!!!

نه:

زنون خانم :

الو!منزل آقای پراید ؟

مامان بنز:

بله بفرمائید ...شما؟

زنون خانم :

من از مشتریای آقای پرایدم ...ایشون تشریف دارن؟

مامان بنز:

ایشون نه!ولی می تونید با همسرشون بوگاتی خانم صحبت کنید ...

زنون خانم:

نه!با خودشون کارشخصی دارم !شما مادرشون هستید؟

مامان بنز:

بله!امرتونوبفرمائید ...

زنون خانم:

بعدا می فهمید که باید منم به عنوان عضو جدید خانواده بپذیرید!!!

مامان بنز:

چی؟

تلفن:

بوق بوق بوق !!!


ده:

رهبرم ...

سیاه بود نه سه رنگ ...پرچم کشور ...

اگر میان دوست و دشمن ...

از نگاه شما ...

فرق ها نبود ...

یازده:

داری فیلم نگا می کنی ...ربطی ام به ایرانی و خارجی نداره ...

صحنه هایی می بینی که نباید ...

منظورم سر بریدن و کشته شدن نیست ...

منظورم اضمحلاله ...فنا شدنه براهیچ !

بعد اصلا متوجه نمیشی که نا خودآگاهی هست ...که داره ازبین میره تو غریبی شخصیت ها ...

له شدن تو خانواده و جامعه "هیچ "امیدیم نیست ...یعنی فیلم سیاه...

بعد پامی شی...دوروز دیگه حال نداری بری سرکار حتی خودتو تو اینه ببوسی!!!

این واقا یه هشداره ...

منظورم دیدن صحنه هاست ...حالا حتی به شکل ساختگی ...

فیلمی که توش به کرامت انسانی به امید و انتظار و رسیدن و اینها نپردازیم ...نه اینکه آخرش الزاما عروسی باشه ...به درد نمی خوره ...

اگه طبق آمارها خیلی ا معتادن بهشون یاد نمی دیم چطوزر با نشکلشون کنار بیان ...

مواد نرسیدن به اونا و هزار بدبختی دیگه باعث عبرت من نمیشه ...که هیچ !90درصد افراد جامعه رو خل و چل می کنه ...

حالا فردا نیائید بگید هفته ی سینما بود چی بود چی نبود!!!

"من از لحاظ نگو نگفتی دارم می گم"!!!

دوازده:

مخلصتونم ملت جیگر ایران"...