یک:

درهای خانه ی عشق همیشه باز بود ...

من درون آن خانه "حاتم طائی "بودم!!!

دو:

جوان نمرده ام و دنیا به کام من بوده است ...

چه عشق و حالی به عشق عشق تو بودن ...

سه:

بیرونم کرده ای از کشور خانه ام مرا ...

می گردم و هرشب باز پشت در خانه ی توام!!!



چهار:

لیاقت کتاب من نام تو نبود؟...

بردی به آبرو سخن من ...به سمت دیگری...

پنج:

هزار بارزبان  شعر شود ...تو بازهم "امیر "من ...

درکوچه های واقعی زندگی من ...سروری ...

شش:

مزار شش گوشه ات را نگذاشته اند خلوت و خالی ...

آن عاشقان که شبانه روز ...داستان کربلا خوانده اند ...



هفت:

دولت های سخت گیر مثل آپارتاید تاآن جا پیش می روند که درآب آشامیدنی انواع و اقسام می ریزند تا مثلا یک منطقه ی بخصوص را ازبین ببیرند ....

من درخاطرم هست که بعد از ریاست جمهوری نلسون ماندلا ریاست جمهوری قبل به جرم حتی پیشبرد اچ ای وی بین سیاهپوستان کشور متهم شد ولی به دلایلی داستان را تمام کردند ...

واکندن این ماجرا ها درزیباترین سواحل دنیا نظر کسی را جلب نمی کند ...

اکنون در برخی کشورها یا مناطق از بین بردن اقلیت ها با بمب افکنی و خانمان سوزی ادامه دارد ...

تا آن جادی که یک رو زیک بچه بیاید و درانشایش این قضیه را زیر سئوال ببرد و به تاریخ کشورش بخندد که اقلیت فلان راهم نتوانسته اند تحمل کنند ...

الان دوران عشق است !و جماعت سیاه و سپید و بودایی و مسلمان و یهودی و غیره دارند باهم زندگی می کنند و گاه به خاطر خانواده از دین هم هم می گذرند ...

واقعا جای تاسف است که ما دین خود را به جهان به زور به یکدیگر معرفی کنیم و نژاد را نشانه ی خردورزی یک گروه بدانیم ...

هشت:

ترامپ نکن ناله که من می دانم ...

زیر پوست شهر هزاران میلیارداری ...!!!

نه:

پراید:

مامان!لیوان کریستالاتو می دی؟

فامیلای بوگاتی دارن میان!

مامان بنز:

بوگاتی که خودش تو جهیزیه اش همه چی اورده!چرا از مال خودش استفاده نمی کنین؟

پراید:

می خایم بگیم تو اینارو به ما دادی !چ.ن آنتیکن و بوگاتی رو دوس داری!!!

مامان بنز:

پسر آخه تو صاف و ساده ای !آدم دلش برا این چیزام می سوزه!!!


ده:

رهبرم ...

به گوشه ی چشمی ...تمام کشور چه آرام است ...

اگر ولایت امر تو باشد که هست ...آبادانیم...


یازده:

به خاک خوزستان می توان قسم خوردن ...

که رد پای میلیون شهید ...برتن خاک ...

دوازده:

تبر بعضی ا همیشه میون دستشونه ...

هیچی ان نداشته باشن قامت بعضی ا رو که دارن....هی میزنن هی میزنن...

این جوردستارو باید یه دفه قطع کنی تا حال بقیه شون که اینطورن جا بیاد...