یک:

دست خدا همه جاست و من چه می دانم ...

چطور یوسف از چاه در امد و من رسوایم !!!

دو:

سوار خاطره بودم زیر پلک ...که صبح ...

تو آمدی و مرا با صدای خود ...خواباندی !!!

سه:

کشیش دین مسیح (ع)هم می داند ...

که با علی (ع)چه بد کرده است دست معاویه ...


چهار:

خیلی صبورم بودم که جای تو نمی شینم!

هزار سال مجنونم و دیوانگی ام درحد تو نیست !!!

پنج:

دلم را پیش تو گرو می گذارم .........." امیر"

تا برای عمر دارم وبس ...مدیون توام....

شش:

مزار شش گوشه ات را فدای ...یا حسین بن علی (ع)...

هرچند فهم این قضیه برای غیرشیعه ممکن نیست ...

هفت:

بازهم گرسنه ای و نمی دانی راه خانه را؟

هرقدم درشهر تهران "مسیر فلافل مامان جون است؟"


هشت:

من انگلیش بلد باشم هم چه فایده ؟

تو از آن سر دنیا بیا بپرس "ترامپ جان"!!!

نه:

پراید:

مامان !بیا منو بشور!

مامان بنز:

من؟برای چی؟مگه چی شده؟

بوگاتی بابی حوصلگی:

میدونی چی شده...فرستادنش باسگ رئیس شرکت بره تا صاحبقرانیه و برگرده!!!

مامان بنز:

پسرم!تو خودرویی!دیگه واقعا داری اذیت میشی...

دایی رضوانی هیولاو عمه مینی بوس باهم:

بابا!انقدر زن و شوهر پول در می آرید یه پولی بذارید پراید و ارتقا بدیدحداقل تا سطح 206...

پراید:

شوخی کردم پول امروز و دادم کارواش ...ولی چه بی معرفتایی هستید!!!

ده:

رهبرم...

صدای اندیشه های شما بلند است به قامت تاریخ ...

که تمام نمی شود میل من به گفته های ولایی ...


یازده:

کلا از عصر حضرت موسی علیه السلام که معجزه های ایشون برای شعبده بازان حرف آخر بود و همه به خدا مومن شدند ...شگفتی هست ...

شعبده یه جور شکستن قوانین فیزیکه و همون طورکه می دونید ما علومی داریم که خاصه !

ولی جدیدا چند بار شعبده هایی دیدم که خیلی عجیب بود ...

مثلا از یه مانیتوربزرگ کلی شی به داخل سالن وارد واز اون خارج می شد ..."جل ال خالق"

و یک بارهم دیدم که ازیه تبلت به اندازه ی یه انبار خرت و پرت دراومد بیرون ...

این تداخل فضای مجازی و دنیای واقعی بود ...

سعی کنید ببینید بعدا بخندید!فردا نگید این که چیزی نیست ...پلیس فتا تا حالا هزار نفرو همینطوری ازپشت فضای مجازی درآورده بیرون ...من دارم یه چی دیگه می گم !!!