یک:

درون چال هوایی...یاد چاه تو بودم ...

که وای اگر بمیرم ...کسی چه بداند کدام چاه و چطور!!!

دو:

میان کله های پوک ترب ها ...

دندان من گیر کرد ...

و سبزی ها ی تازه فصل برایم طعم پنیر را یاد آوری کردند ...

جایتان خالی ...

سه:

بین ماه و قمر و بین خورشید و شمس ...تفاوت نمی گذارم ...

نگر قمر و شمس ...نام دیگر تو باشد و کسی نشناسد !!!


چهار:

دست گذاشته ای روی عکس من و غیرت نگذارد ...

که چشم های مرا ..."حتی پدرتان ..مشاهده فرمایند "...

پنج:

سگ برد دو پای خویش از زندگی من ....

از بس که دقه پشت دقه ...شستم تن خودرا!!!

شش:

مزار شش گوشه ات را فدای یا حسین (ع)...

هرچند آن خدای "نخواهد "نمی شود ......


هفت:

نامم را گذاشته ای روی قدیم هایت ...

به به!وقتی نو جوان بودی ...معرفتت بیشتر نبود ؟!!!

هشت:

ترامپ !هزار صندلی دیگر توی تاریخ آمریکا خالیست ...

قشنگ درست نشسته ای روی "چیری"که بعضی نامردها می نشینند ....

نه:

پراید :

مامان ...مامان جان با دایی رضوانی هیولا داریم می ریم رستوران ...برا شمام غذا بگیرم؟

مامان بنز:

نه عزیزم ...دارم دمی گوجه می پزم !

پراید:

آخ جون !دایی بمونیم همین دمی گوجه رو بخوریم ؟

مامان بنز:

نه عزیزم!تو اگه بوگاتی رو از در این خونه ببری بیرون صرفش برا من ناهارخوردن تو ایتالیاست !!!

مینی بوس :

ایول!


ده:

رهبرم ...

اگر که خانه بدوش بگیرم ...راه غربت هم بروم ...

هرگز سرای من ...بدون نور تو ...هرگز ...

یازده:

شلوار جین گناهش خیلی بود خیلی ...انقدر بود که بعضی جاها اصلا رات نمی دان .

حالا یه جاهائیش رو پاره می کنن راه می افتن وسط یه جاهایی بعد حرف که می زنی می گن ما مثل تو کارمند دولت نیستیم عقده نکن!!!

پس این همه رای رو اگه به پای من یکی می نویسین "یا علی "....چشمک

دوازده:

دوستون دارم و مخلصتونم ملت ....