یک:

درس نگرفتم از "رهایی طوطی درقفس"...

مانده ام !هرچند دیگر توان ماندنم نیست ...

دو:

حوری از خوابم پرید و داستان زندگی خیال نبود ...

من همیشه خواب می بینم زندگی را ...فرشتگان نمی مانند ...

سه:

بوسه ای درکار بود ...بین من و رزدر قدیم ...

اکنون انقدر سختم که کاکتو سها سلامم می دهند !!!


چهار:

دست تو نرم بود و بین دستانت آغوش بود مادرم ...

من نمی توانم تو باشم ...

با دست های نامهربان و آغوشی که دیگر مال دیگریست !!!

پنج:

سیاه بود نگاهت به زندگی من و ما ...

مثل خورشید دمید عشق و پاک شدیم ...

شش:

مزار شش گوشه ات رفت از چشم من ولی ...

اگر توانسته باشند یک لحظه از قلب من دربیاورند ...


هفت:

کوتوله ها موجوداتی هستند که بعضی ها در بیابان ها دنبالشان می گردند و به وجودشان اعتقاد دارند وچه کارتونها که از آن ها نساخته اند ...

اما بعضی ها ازشخصیت خود کوتوله می سازند و خود خبر ندارند و دیگران هم البته آن هارا کوتوله دوست دارند وبازهم کوتوله ها بی خبرند !!!

هشت:

ترامپ جان !من بی ویزا آمده ام آمریکا ازهمان مکزیک !!!

اداره ی مهاجرت بی خیال است ...ووجدانم نگران ...حالا تو غصه می خوری ؟!!!من مانده ام ؟؟"بروم!!!

نه:

پراید:

مامان خون دماغ شدم از گرما کولرو می زنی ؟...

باباپژو:

خانم آب انار بچه رو بیار خونش تصفیه شه ...

بوگاتی درحال هورت کشیدن:

ای وای بابایی!این آب انار پراید بود ؟!

دایی رضوانی هیولا:

خواهر بدخواه مد خواه نداری ؟!!!


ده:

رهبرم ...

تورا که می شنوم ...مبهوتم ...

که عشق مهدی صاحب زمان (ع)با ما چه می کند .....

یازده:

پدرم خدا بیامرز می گفت:که با انقلاب سینمای بد بد و کارهای بد بد بد ی که یو اس ای ها در ایران می کردند برچیده شد و همه مان می دانیم که سینمای بد بد یعنی چه ...

ولی امروز برای شعور مخاطبی که 40 سال است دارد ظاهر موجه سینما را می پذیرد ارزش قائل نیستیم ...برای رئیس اش که دیگر هیچی و برای فهم و شعور مردم چل سال جلو افتاده هم دیگر هیچی و یک هو می گوئیم ...وای مثلا سینمای بد بد ...بابا سینمای بدبد مرده و دیگر نیست و خلاصتان بکنم اگرباشد هم عده ای بطور زنده می روند خارج و می بینند ...حالا چرا عده ای هم خودشان هم هنر و هم مارا اذیت می کنند معلوم نیست ...

دیگر تقریبا همه ی آن هایی هم که در سینمای بد بد بوده اند مرده اند ...البته قبلا با توبه ...و تورو خدا دیگر ول کنید ..."من الله توفیق"

دوازده:

پرشین بلاگ تو منو بکشتی ؟!!!الهی!!!