یک:

خنده از روی لبم می شست مرده شور و نمی رفت !!!

انگار خدای ...خنده ی من را ندیده بود ...هیچ گاه !!!

دو:

تو را دوست داشتن آغوش می خواست که من نداشتم ...

رفتم ان قدر دعا کردم که ...خدایک اغوش مهربان تراز من ...نصیب تو کرد ...

شه:

اگر بسوزم هم جنگل قلبم نمی شود تمام ...

چقدر درخت درون من هست که ادم شده ام!!!


چهار:

یک کلبه درون چشم داشتم برای تو ....

رفته ای نشسته ای درون قصر و به من می خندی ...

پنج:

هلو مفت بود و کسی نمی خرید ...

من هلوی گونه ی تو را خریدم ...میلیاردها تومن ...

شش:

مزار شش گوشه ات رقیب مرا گرفت ...

گفتم کجا روم بهتر از آن جا که عشق می شودش مال خودم !!!


هفت:

از تو ترسیدم و مامانت گفت:نترس!

گفتم :خانم چه جوری بزرگ شد این ؟گفت:مثل خودت!!!

هشت:

ترامپ بشین روی صندلی و فرار نکن !

بیچاره مرکل باید بگوید چه کسی می تواند جای تو بنشیند؟

نه:

اطلاعیه:

پراید نقره ای مدل؟سال؟گم شده ...از یابنده خواهشمند است برای دریافت مزدگانی بیاید !!!

مامان بنز با گریه:

پسرم!تو رو کی دزدیده !!!اوهو اوهو!

بوگاتی :

بچه های شمرون !نه که من خوشگلم!

نینی بوس :

وقتی من هستم !آره!!!


ده:

رهبرم...

بوسه ای می فرستم و یادت می کنم ...

هزار شرح غصه می شود ...شادی بدون وصف...

یازده:

کلا با دماغ مشکل پیدا کردم یعنی صبا که پا می شم از شدت آلرژی می خام بکنم بندازش اونور ولی چه فایده می ارزه می دونین بدون عمل خوشگله چیکارش کنم ...!!!

دوازده:

مخلصتونم ملت شریف ایران 

سیزده:

امشب با غلط املاییا ...بامزه ان نیس؟