یک:

تلفظ صحیح نام من برای تو سوژه شد ...

آمدی که بگویی سیده ...گفتی ...سپیده خانم !به به!

دو:

درآمدی چوماه از پشت کوه های البرز ...

ابر سپید باران زای مشتی!!!

سه:

خدای را به وکالت گرفته ام که عشق تو ...

یک شب نه...تا آخر عمرم به قلب ماند ..."امیر"...


چهار:

برده ای نام مرا در خلوت خود با خدا ...

ای خدا مهلت بده تا خوب باشم ...با شما!!!

پنج:

بسوزد آن کلاس درس که لیلی دارد و مجنون !!!

که بیسوادی مردم برای همین قصه هاست !!!

شش:

مزار شش گوشه ات را بنا کرده اند شیعیان ...

ولی چه سود ...درس کربلا از فهم دیگران بسیار بیشتر است !!!


هفت:

شرکت های امنیتی مزدور "ثبت شده در کشور مبدا"دربعضی کشورهای بحران زده سود بسیاری می برند و البته ایدئولوژی خاصی آن نها را به جلو نمی راند جز در آمد ناشی از طرفداری .

چرا باید بعد فرا ملیتی یک کشور تحت تاثیر چنین شرکت ها و گروه های تجاری واقعی قرار بگیرد؟

 بی قانونی ناشی از بحران .

که البته بعضی دولتمردان درچالش های بین المللی خواسته و نا خواسته در گیر آن می شوند ...باید مراقب بود ...

هشت:

ترامپ مرا اخراج مکن می گویم:..

که کلاس تو به اندازه ی یک پنجم ...دبستان من است !!!

نه:

پراید:

بابا !بابا!نگین خانم مرد ...حالا پسراش دارن سر پرایدش دعوا می کنن!!!

مامان بنز:

وا!خدا بدور!خوبه مثل ما بوگاتی و بنز و پژو و مینی بوس و خاور و بیوک دوروبرشون نیس!!!

باباپژو :

پراید!بپر از سرکوچه دوتا کنجدی بگیر !!!قرصا مونده تو گلوم!!!


ده:

مهدی(ع)به دوش من گذاشتی وظیفه ای ...

آن عشق که باید می داشتم و دارم و خواهم داشت ...

یازده:

رهبرم ...

دارم قرار با خودم که هر گز نگویم دروغ ...

که عشق تو و وطنم راست ترین حرف من است ...

دوازده:

بنویس...امام حسن مجتبی (ع)بنویس ...زیارت کعبه رو برای همه ...

انشالله و امنین ...

سیزده:

مخلصتونم ملت ...


یه کم شوخی بدنیس ...بده؟!!!