یک:

تبریک به عشق در انتخاب تو ...

آن قدر ریخت که جام چشم تو پر شد از مستی ...

دو:

فرار کردم از شرایط عشق ..."مدرک ...ویلا ...ماشین "...

اجاره کردم ...کلبه ای میان جنگل و سیاه بخت شدم !!!

سه:

روی شب قدم می زدم و پاهایم پراز قلقلک ...

چه خنده هایی ...که دیوانه های شب "فقط "می دانند !!!

چهار:

در امیخته عشق با خون من ..."شیرین "...

که شیرین شیرین شیرین است ..."خون من شیرین "!!!

پنج:

تنگی گرفته ام از نفس و تهران دیگر شهر من نیست ...

عیب ندارد ...شهر زیبای اهواز جای تنگ نفسان است ...می روم آن جا !!!

شش:

مزار شش گوشه ات را دوبال است در کنار ...

اگر قرار پرواز باشد ...زائرانت می روند تا خدا...

هفت:

کلید قفسم را قورت می دهم یکباره ...

که صاحب قفسم بداند ...من دیوانه ی زنجیرم !!!

هشت:

ترامپ خرید لامبورگینی و فرار کرد و محافظان ...

هلی کوپتر خبرکردند و شهر اشوب شد ...ولی !!!!


نه:

بنز گفت :سکون نمی کنم ...فریاد می زنم ...وطنم المان است !!!

پراید خندید و گفت :برو بابا !وطن آن جاست که خوب پول می دهند !!!


ده:

امسال رو اگه بنویسم از خیلی جهات لطمه خوردم ولی ...

خدا انسان هایی رو به من معرفی کرد که می خوام از یکی شون تشکر کنم "نه اینکه نسبت به بقیه ناسپاس باشم "...

پول و ثروت و تحصیلات بربعضی ا به اندازه ی انسان دوستی قوی نیست و تعطیلات عیدم برا ما یه جوریه برا بعضی ا فقط یه روز معمولی کاریه ....

می خوام از دکتر علی اصغر قاضی میر سعید تشکر کنم ...که نه برای من ...برای عده ای بالا تر از پزشکن ...خدا ایشون و امثال ایشون رو حفظ کنه ...

یازده:

بهار آمد و تو جان من ...هنوز زمستانی می پوشی ...

باز هم سردت می شود!عزیزمن ...تا زمانی که مثل درخت تنهایی !!!...

دوازده :

ممنون!...."عاشقی ام حدی داره عزیزم ...دوس داری ام حدی داره عزیزم"..


دورهم توی یه شهر جمع شدیم و از خیلی پدیده های طبیعی دوریم . یدفه مثلا دوتا ابر شبیه قلب به هم چسبیدن انقدر هیجان زده می شیم که نگو ....

دنیا پراز پدیده های پیچیده بوده و هست ...

و اصلا زندگی پراز تمدن و فرهنگ معنیش اینه که ما از پدیده های طبیعی می ترسیم و دورهم جمع می شیم ...

مثل سرما ...گرما و رعد و برق ...حتی وزش باد و خیلی چیزای دیگه ...

خیلی از طبیعت و پدیده های دنیا دوریم خیلی ...

نتو نستیم از جو به طور طبیعی بالا بریم ...اونجام برا خودمون داریم سقف می سازیم ...انقدر ترسوییم !!!


این آخری رو به دستور گذاشتم "هه...هه"