یک:
درسایه ی تو ...می درخشد خورشید ...
برای من یک نفس مانده باشد ...آن هم یا علی ست ...
دو:
بمیرم و آغوش تو را جان کنم برای خودم ...
لحظه می آید و جان می گیرم ...از خدای بزرگ...
سه:
ماه را تو بخوابان ...
کوه راتوبشور...
کویررا تو بخندان ...
من زندگی را بخورم!شیرین نیست؟!
چهار:
فرصت عشق ازساعت من برترنیست ...
فکر برتر درون ساعت دست خداست میدانی !!!
پنج:
قدیم ها تورا قدرجان ...پرستیدم ...
اکنون زمان آن رسیده است ...جان به جان توتقدیم کنم!...
شش:
ببخشید ...که حتی اسم شمارا نپرسیدم...
شرایط خاصی نبود؟آنقدر اسم مرا صدازدید...تابرگشتم...ممنون !دکتر!
هفت:
بحران قلب ...ایستادن کنارتوست ...
من کجا؟قدو قامت تو کجا؟...
هشت:
میران بود شهری که به ان می اندیشیدم...
دست های تو می توانست بسازد ...
هی به دست های تو نگاه کردم ...هی ساختم ...
آخردیدم...کارتو همین است ...
ارائه ی الگوی مناسب برای بهزیستی !...
نه:
پراید رو می خریدیم .....
حالاقدرت خدارو ببین ...مام دیگه نداریم بخریم!
ده:
بعضی پزشک ها فرشته اند ...
وبعضی پزشک ها فرشته اند ...
وباز بعضی فرشته ها پزشک اند ....
ولی باید مواظب ...این فرشته بودن بمانند ....
انشالله امنین...
برای پزشکان کشورمان:
لاحول ولا قوه الا بالله ....العلی العظیم ...
یازده:
__: اگه گفتی چرا یک اسکلت ازخیابون رد نمی شه ؟
....: چون جیگرش رو نداره!
(ازکتاب جودی دکتر می شود )