یک/

اگر روی ابرها ننشسته باشم

اگر روی ابرها ننوشته باشم

اگر روی ابرها به سمت شرق و غرب ؛ نرفته باشم

اگر روی ابرها ؛ راه راه راه ؛ حرکت نکرده باشم

                                                                شب؛ شب ؛ شب

                                                                 من ؛ ماه نیستم!!!

 

 

دو/

خشم را می خورم درون چشم هایت

و اعضا درونی گوشت را کنترل می کنم که:

چرا هوای من؛ هوای من؛ هوای من

یکی

که هنوز کنارت ایستاده ام را نداری؟!

 

 

 

 

 

 

 

سه/

یکی آمد که بامن ؛ عشق باشد

کنار عشق من هم؛ عشق باشد

 

پرنده تا پرید از قلب من شوق

برای عشق بازی ؛ باز باشد

 

یکی از خوبرویان خدایی...

که از دستش برآمد؛ عشق باشد

 

خدایا شوق را درمن نکشتی ...

سپاست؛ عشق آمد؛ عشق باشد!!!

 

 

چهار/

درون مکث من ؛ سئوال زمرمه شد :

                                          ثانیه ای که گذشت؛ تو قبول شدی؟

چشم هایت که خرمائیست

موهایت هزار رنگ

نگاهت که آرام می ریزد توی قهوه ی چشمم ؛ شکر شکر

و جوانتر

                  قبول شدی.

بیاو ویرانگریت راشروع کن ؛ بیا طوفان!

 

 

پنج/

می ترسم

که شب

صدای زمزمه درختان باهم

صدای رود باهم

صدای نسیم باهم

صدای یاس ها و گل ها . باغچه با هم

صدای خودروها باهم

صدای دیوارها ؛ درها باهم

صدای آدم ها باهم

بیایند

ولی صدای تو ...نیاید .

 

شش/

مزار شش گوشه ات را یاحسین(ع) چه شورش است ...

محرم است ؛ محرم است؛ محرم است...

 

..................................................

ارادتمند