یک:
کبریت دست من افتاد و آتش زدم تورا ...
تو ایستاده بودی و دنیای من ... سوخت!...
دو:
خدای پنهان نموده بود ... صد عشق من به تو...
خود رسوای کرده ام  به زبان و هزار عاشقم به تو ...
سه:
تک بوسه ی تو را باران نشسته بود ...
من اشتباه کردم و با اشک های خود ... شستم!
چهار:
دیگر غریبه ای!
                 حتی اگر چشم های خود را ...
 با رمزهای چشم من ...
                       کلید کنی !!!
پنج:
در نفهمی های خودهم ... بازهم می فهممت!...
می روی تا من بفهمم قدردنیا احمقی!!!
شش:
مزار شش گوشه ات را کفن بگردانم!...
که توی قبر خدایم مرا نگهدارد!...
هفت:
زیاد سرت را بدرد نمی آورم ...
از دنیای بزرگی که خدا آفریده ...اگر بگذری از من نمی توانی گذشتن!...
چنان وصلی که دنیایت و آن دنیایت و دنیای دیگرت وصل است!...
چنانکه سرپل صراط خدا می پرسد : لیلا ! به جهنم!تو کجا؟!
که تر جیحت همان جهنم است ...! که باورت نمی شود خدای مرا آن جا خواهد برد!
کم مانده دستهایت به گواهی!چشمهایت به گواهی!گوش و زبان و دلت به گواهی!و سلول هایت به گواهی در ایند : که: ای خدای! خسته ایم!مسئله ی لیلا تمام نشد؟!!!
فرداست که هدیگر را ببینیم و بینندگان دانا بگویندو بخند ند که: لیلی به تو نمی آید!!!
عزیز من!

هشت:
ترومپ ...
خندید ... مادرش ترسید!
نه:
پراید:
خانم مددی!یه وق فک نکنید ما خدای نکرده دنبال منفعتی هستیم ...نه!فقط اگه لطف کنید شماره ی ناشرتونو  بدید...
مامان بنز:
وای پسر!خانم مددی اومدن یه دقه اینجا بشینن!
خانم مددی:
بفرمائید!ولی چن دفه پرسیدید ...دارم خدمتتون عرض می کنم من کتاباتونو با هزینه ی شخصی چاپ کردم بعنوان هدیه به دوستان اهدا کردم ...
پراید:
خانم مددی آخه چرا؟من الان مشهورم ولی اصلا پول ندارم!تنگی کانال دارم!نمی تونم پاشم صبا برم سرکار!دو تا بچه ام دارم! زن خارجی ام آوردم!...
خانم مددی:
تشریف بیارید بانک!یه وام با بهر ره کم و مدت زمان طولانی براتو ن درست کنم!!!100 میلیون صدسال!ماهی ده هزار تومن!
همگی خانواده خودروها:
چی؟!!!

ده:
رهبرم ...
از زیر سایه ی آل علی (ع) کجا؟!
آن جای بهتر است که نزدیک شما باشیم ...
یازده:
راستش معلم که میشی بدت می آد خر فرضت کنن!!!
ولی ته ته اش می بینی دنیا دارن اینکارو باهات می کنن!
...فرضت می کنن چون تمام دنیارو آخرین سیستم هارو ...مدل هارو با نگاه رضایت مند خونواده های جامعه تبدیل می کنی ... عوض می کنی ...
چه فرقی می کنه کجا باشی ... تهران فقط منطقه یک تا پنج اش خوبه!ولی ...
از کجا معلوم که گاهی معلم ها هم ... دنیار و با نگاهشون (...) فرض می کنن!!!

دوازده:
فرق جامعه ما با ژاپن تو ی معذرت خواهی این که: هردو طرف قبولش دارن!
ولی در کشور ما ... هیچ کدوم از دو طرف در صورت انجام هم ... قبولش ندارن!!!(کلا که دیگه هیچی)