یک:
درروز عشق ...بی عشق هدیه خریدم برای تو ...
دیدم عاشق شدی و گفتم:...ای خرس!انتقام بگیر!
دو:
کجاست سرمای زمستان !تا با دستکش های تو پز دهم !
هوا گرم است!و ناخن هایم را کاشته ام!می روم تا قرار خود ..."بهار"
سه:
موقع شام عشقم ...دستمرا بوسید و گفت:
ای عجب درروز عشق ..."جگر نسوخت"!
چهار:
بوسیدیم همدیگررا و بچه ها خوش حالند ...!
روانشناس محل!گفته است :ببوسید هم را!



پنج:
ای گلاب و شیر و تشت ...آماده باشید درکنارم!
از صبح ایستاده عشق من ...که بگیرد دسته گل!
شش:
مزار شش گوشه ات را با گلاب می شویند ...
که عطر محمدی با عطر محمدی تن تو ...هزار بوی خوش است ...
هشت:
ترومپ!
بزرگترین خرس دنیا !تقدیم تو باد!
درروز عشق و ولنتاین!"بیب"تقدیم تو باد!
هفت:
ای عشق مطیع من باش و آمار باش !
که من موقع سرشماری عشق ...بسیار حساسم!



نه:
مامان بنز:
پزو اینا چیه گرفتی؟روشونم رومان قرمز زدی ؟
بابا پژو:
قرص بنزین!خرس آویزکی!با فندک!
مامان بنز:
فقط از خرسه خوشم اومد!
بابا پژو:
همین دیگه!قرص بنزین عین آسپرین برا آدما می مونه!نخور ببین فردا پس فردا پس می افتی یا نه!
مامان بنز:
خدا نکنه!
بابا پژو:
من از تو چی گرفتم ...هیچی!
مامان بنز:
برو کنمار طاقچه!برات کروات خریدم ببند!یه 30 40 سالی میشه که نمی بندی!
بابا پژو:
قربون خدا برم!یعنی با یه خرس ! من آدم شدم!
ده:
رهبرم ...
هرروز روز عشق ماست ...
که اگر عاشق همیم ...
این جان به تن ...
فدای کشور ووطن ماست ...


یازده:
"محض خنده"
یعنی دیشب چه خبر بود؟
من اصلا فکر شو نمی کردم کسانی انقدر منو دوس داشته باشن!
مامان بنز,بابا پژو,پراید,ننه خاور,بابا بیوک,تیبا, مینی بوس,ماک ,دایی رضوانی هیولا,همه و همه دور من جمع شده بودن ...و داشتن می خوندن ...بلال بلال بلال بلال ...استاد!
ودیگه چه عرض کنم ترافیکی بود که نگو!
و همین طور داشتم به عشق فکر می کردم که همه گفتن مارو حلال کن!
چرا؟
گفتم عزیزان من !من کیم؟گفتن ما عاشقیم !و باید بگم !از تبریکات و هدایای شب عشق بهره مند شدیم!
چون می دونید که روز نامزدی و عقد من مصادف با شب ولنتاین بود ...آه چه رو مانتیک!
"بله...جدی بگم !این کارهای سخیف رو نکنید!خرس یعنی چی؟اه!ولنتاین کدومه؟بی ادبا!جم کنید ببینم!"!!!!