یک:

کسی عشق ما را جدی نمی گرفت ..."یا حسین(ع)"...

تا اینکه دست شفا بخش تو ...مرا نجاتم داد ...

دو:

دوبیت بود شعر چشم تو ...که حفظ کردمش به زور ...

به زور حفظ من آمد ...نگاهداری شعر چشمانت...

سه:

درد دل با تو ای حافظ ...از میان دفتر شعرت ...

به فال آمده است ...:یوسف ...باز خواهد گشت ...


چهار:

میان عشق تو عشق دیگری متولد می شد ...

میلیون کلمه از "مولوی "و "شمس"میان مثنوی ...

پنج:

دوستم نداشتی و فکر می کردی زور است ...

که من نداشتم و تو با یکی دیگر ..."آرنولد "شدی !!!

شش:

مزار شش گوشه ات نسیم داشت و من آرام ...

آرام توی بهار ...به بهشت نزدیک می شدم ...


هفت:

خدا می داند که دست های پشت پرده یعنی چی؟

الف:

برای یک کودک 2 ساله بهترین بازی ...به خصوص دختر بچه ها تور عروسی !!!

ب:

برای مادرها :لکه های بزرگ که باید پرده هارا شست و صاحب آن ها مشخص نیست !!!

ج:

وبرای پدرها:

همه چی!!!حقوق ماهیانه...چطوربا زیر آب زنی اخراج شدم ؟...دسیسه های مادر زن ...اقتصاد کوفتی مملکت ...ودرنهایت تغییر سیاستمداران !!!

"توضیح:مادرها جز بزرگسالن محسوب می شوند...ولی از آن جا که سیاست مملکت زیاد دردستشان نیست!!!اصلا نمی توانند مثل پدرها فکر کنند"!!!

هشت:

ترامپ سوسک هاس کاخ سفید هم می دانند ...

که برقولی تو کاردست یواس داد ...

نه:

مامان بنز:

ما ننه خاور وبابا بیوک رو فرستادیم مسافرت به تیبا و شوهرش هم راجع به این مشکل حرفی نزدیم ...

پراید...چطور می خای مسدله رو حل کنی؟

پراید:

بوگاتی!طلاق نمی خاد ...می خاد با من زندگی کنه ...زنون ام دوقلو بارداره !!!دوسش دارم !ما چارنفرتصمیم گرفتیم باهمباهم زندگی کنیم ...درواقع این مشکل شماست ...

بابا پژو:

پراید!من تازه از شیمی درمانی رد شدم ...واقعا ازت انتظار نداشتم...

مامان بنز:

پژو!پراید پسرمونه!مام پارکینگ ظفرو باید نگه داریم ...ولش کن ادامه می دیم!

باباپژو:

خدا خیر کنه!ماکه آدمم نشدیم!...اگه ننه خاورو بابابیوک بفهمن!!!



ده:

رهبرم ...

صادق ترین نگاه جهانی مدیون چشم های شماست ...

که پاکترین قلب دنیا ...

پشت آن می تپد ...

با هزارها سال پشتوانه ...


یازده:

فامیلم فامیلای قدیم ...

راستش من از کلمه ی صله ی رحم خوشم نمی آد!!!

ولی پشتش هزار حرف و حدیث هست ...

اما چه چاره که تو بعضی رابطه ها به حدی حب و بغض هست که خدا خودش باید به قولش که طول عمره ...وسط فامیلای امروزی عمل کنه!!!