یک:

سراب توی چشم های تو غلت می خورد ...

من تشنه بودم و حریص یک جرعه ازآن ...

دو:

کی می داند به خاطر تو ...چراشعر می گویم ...

تو که جدی ترین فرد و دانایی ...به این حرف ها زیاد می خندی !!!

سه:

توی دلم مادری می غلتید و بالا می آوردم ...

بوی هرچه نامرد بود که به حس مادری می خندید !!!

جهار:

من به داستان داوود نقد دارم ...

چطور است که آهنگری ...می شود خوش صدا ترین مرد دنیا؟

پنج:

توی آغوش یوسف افتادن ...خطای بزرگی بود ...

نیفتاد کسی.

انگار گرگ ها می دانستند که باید خودشان لباس خویش را بدرند!!!

شش:

مزار شش گوشه ات بوی ولایت علی (ع)می دهد هنوز ...

آن جا که تنها خوابیده ای و زائران نجف بالای سرتو بال می زنند ...


هفت:

موی سر تو کشیدم و گفتی کچل شدم !!! 

از بس که رنگ تیره ی موی ام....طلا کشیده ای !!!

هشت:

ترامپ خوابید و خواب پاپ دید ...

رویای صا دقه بود ...ملکه ی بریتانیا تولد گرفته بود و لندن می خندید!!!

نه:

پراید:

بوگاتی سفیر سندروم داون می شی؟

بوگاتی:

چراکه نه؟به خاطر من دنیا تکون می خوره !!!

مامان بنز:

وا بوگاتی ...انقدر مشهوری ؟!!!

بوگاتی:

مامان جون چرا باور نمی کنی ...من هنرپیشه ی فیلم عروسم!!!

ننه خاور:

یا خدا!بچه ها فیلم عروسیتون رو گذاشتید تو اینترنت ؟!!!آبروی بیوک رفت!!!

مامان بنز:

بابا مامانی ...ننه جون !قبل باباش پول داده بود هنرپیشه بشه ...

ننه خاور:

ببین بنزی!داری با اعتقادات من بازی می کنی !!!

مینی بوس:

هنرپیشه اول فیلم عروس خانم کریمی بود ...من ساکتم!!!

ده:

خوبه که یه جاهایی گرونی شده ...جدی میکم!!!

مردم فهمیدن اسراف نکنن !قبلا ها اینجوری نبود ...ولی بازم هست ...از هرشب تهران ...از غذاهای مونده تو رستوران ها و این ور و اونور که بعضی ها دلشون نمی خواد به کسی بدن که غذا ارزون شه!!!

یه شهر مثل شیکاگو رو می شه تغذیه کرد ...عیبی نداره!!!


یازده:

رهبرم ...

میدان عشق تو به اندازه ی ایران ...

صدبار نشستم ...

وگرنه وعده ی مهمانی جاهای دیگر دنیا فراوان بود ...

دوازده:

یه نفر منو با عشقش متعجب کرد ...همین هفته ی گذشته ...اسمش مریم خانمه ...خدا بهش سلامتی بده ...

بلد نیستم اونجوری باشم ...واقعا می گم ...

سیزده:

عاشقتونم ملت ...

چهارده:

یه کوچولو خدارو صدا کردیم دیگه نعوذو بالله یه لیست جلوش گذاشتیم 100 صفحه ای اگه خودمون جای خدا باشیم می گیم مارو چی فرض کردی....