یک:

به نگاهی فروختم ...جامه ی احساس !...

اکنون تمام شهر ببیند احساس مرا...کجاست حیای من؟!!!

دو:

رفتم میان سلسله ی موی تو گردش...

دستم کباب شد!تا نخورم دیگر از آن حس طلایی!

سه:

چقدر تنها بودم و ضعیف...

مثل کودکی که مادرش را دربازار شلوغی گم کرده ...

وهیچ اعتباری نیست ...به کسی که پیدایش کند و برگرداند ...

تو آمدی سوی من ......"امیر"


چهار:

رفتم بکشم خاطره هارا کنار رود ...

به سرخی خونشان تا خود دریا ...رسوا شدم نگو!!!

پنج:

فدای عشق تو ...نامم در آمد از دیوار!

نوشته بود بیابید فلانی ...به گمشدن رفته است !!!

شش:

مزار شش گوشه ات به نیت عشق از دور سلام ...

سلام سلام سلام ...به اهل بیت علی(ع)سلام...


هفت:

مردن برای من دریک لحظه اتفاق افتاد و مسلما همین طور است که عاقبت چطور اتفاق می افتد ..."نه آن که دل مان برای آن که میمیرد بسوزد که آخی فلانی این طور مرد و چنان شد ..."

بعضی حالت های عجیب برای برخی اتفاق می افتد مثل هدف ...وبعضی ها هم که نمی خواهم وارد شوم ...

دراین روز مبارک و خجسته که میلاد امام حسن علیه السلام است ...برای شهدای وطن که اصلا نمی شناسیم ...

که قطره ای اشک دریغ است ...صلوات و فاتحه بخوانیم و برای بی گناهان تازه درگذشته ...

که ذکرهمین ها روح خودمان را با دنیا صافتر می کند ...

هشت:

نرو ...آخه ترامپ داری کجا می ری نرو ...

داری به سمت گذشته ها می ری نرو!نننننننننننننننننننننننننرو!!!

نه:

پراید:

مامان !مامان!می خام قربون بوگاتی برم چیکارکنم؟

مامان بنزباخنده:

خوب برو!الان بابات سی ساله داره همین کارو می کنه!!!

پراید:

مامان!ده تا از قرصامو یه دفه خوردم!!!

بابا پژو:

ای خاک برسرت بگو امروزو می خاستم بخوابم روم نمیشه...اه عروس اوردیم!!!

مینی بوس:

به نظرتون من ساکت نیستم؟!!!

ننه خاور:

هشدار برای کبری 11رو دوباره بذار بیوک!!!این زندگی دیگه هیجان نداره!!!

ده:

رهبرم ...

ابرهای تیره ی خیال خیال های شوم می روند ...

چون آسمان تاب دعاهای صبح تو را نمی آورد ....

یازده:

به انرژی نگاه بعضی ام دنیا عوض میشه ...یه جوری که نمیشه باور کرد ...

مثل دعای یه بچه وقتی نگات می کنه و نمیدونه برای لوازم التحریرش تو از کجا اومدی... 

برای اون سقف خراب خونه کنج سیاهی که پدرش نمی تونست درست کنه ...تو از کجا اومدی ....

دوازده:

به افتخار شهدای فرهنگی /آموزش و پرورش/...شهدای مدافع حرمشون ...شهدای جنگ تحمیلی شون و شهدای انقلابی شون ...

دمشون گرم ...خیلی مخلصیم ...ارادت...