یک:

شنبه درون هفته خزید ارام ...

گرم بود و خوابید تا خواب جمعه ببیند !!!

دو:

کنار تخت تو ...حافظ خوابیده بود ...

آمدم ودیدم فال این است :...یوسف گم گشته باز آید ....

سه:

چرا لبهات سوزن داشت و بو سه هات مهربان نبود؟...

مثل رز خشن بودی درعین لطافت ...

چهار:

مشق هایم را دادم به حسنا و برگشتم ...

داشت برای مادرش سوپ می پخت ...

من دوباره نوشتم !!!

پنج:

کنار نرگس و ژر برا عکس انداختم ...

تو غیرتی شدی و سه شب بامن حرف نمی زدی !!!

شش:

مزار شش گوشه ات بهار بود و زمستان دستانم بهار شد ...

به عشقم رسیدم و گفتم :...یا حسین(ع)بهار دیگر بازهم می آیم ...


هفت:

کاندید شدم ....ماه شدم ...رفتم به خانه !!!

رفتیم فرحزاد همه با اهل خانه!!!

هشت:

ترامپ خزید زیر پتو و فکر کرد به آینده ...

می خواست رئیس جمهور شود ...5سالش بود!!!

نه:

بنز مشکی بود ...هوا مشکی بود ...نوشابه مشکی ...

اگر خدا بخواهد زمین و زمان با آدم "ست "می شوند !!!

ده:

برای هم وطنانمون که درحادثه ی سیل زندگی شون رو در نواحی غربی کشور از دست دادن از خدا طلب غفران می کنم ...

انشالله روحشون شاد باشه و از این قبیل حوادث ناگوار برامون پیش نیاد ...با این تفاسیر باید مواظب خودمون باشیم ...

جدی می گم این یه تجربه شخصیه ...

مثلا رومون نمی شه به دکتر بگیم بابا من الان اینجام فوری یه آزمایش بنویس ...دکتر اگه ننوشت اعتراض کنیم ..نه اینکه مثل من ترگل و ورگل پاشیم بریم دکتر بعد ایشون بگن بابا شما که ازمن بهتری 40000 تومن هم بدم با یه شربت معده برگردم ...

انشالله خدا هنرمند محبوب عارف لرستانی رو هم بیامرزه ...این متاثر شدن ها نشون می ده ما هنرمندامون رو دوس داریم و متوجه زحماتشون هستیم ...

ولی بازم می گم اول خودمون باید مواظب خودمون باشیم ...

یازده:

غیرت میان مردم ایران نمونه است ...

می جوشد و بین مان باعث ادامه ی حیات ...

دوازده:

مشکلات جسمی تون رو جدی بگیرید ...مثل قند و فشارخون و از همه مهمتر پوکی استخوان ...

مواظب اعصابتون باشید و به خاطر دنیای کثیف عصبی نشید ...

دوستون دارم ...

.....................................................................

نوشته های این پست تو انتظار نشر بود و دی شب شنبه نوشته شده بود ...