یک:

خودخواه بودی و اصلا نیامدست کسی روی دست تو ...

آن قدر بوده ام ...که به پای بتی چو تو ..."یاد خدا "کنم!!!

دو:

صدات کردم و جواب ندادی و رفتی پیاده رو ...

هوا گرم بود و بچه ها فرام.ش تو شدند ...به حراج رسیدی ؟!!!

سه:

کبوتر چشم تو را جا ...روی پشت بام نیست ...

خریده ام ویلای یک میلیاردی ...می نشینی آن جا ...

چهار:

خیلی سوختم و درصد سوختگی هم 100درصد بود ...

بعد با چار قطره اشک تو ...چطور خنک نشم!!!


پنج:

وقتی غرق می شدم بی دست و پا زدن ...

می دانستم که کلا یار من ...شنا بلد نبود ...

شش:

مزار شش گوشه ات را به قاب عکس گرفتم ...

که خانه ی من و امثال من ...همیشه پراز یاد حسین (ع) است ...

هفت:

دوستت دارم و دوست داشتن تو پنهان نیست ...

چراغی که از نور تو میان چشم من روشن است ...یعنی عشق !!!

هشت:

ترامپ می خندید و ملت اشک می ریختند ...

گاه هرخنده و گریه ای نشانه ی معکوس است !!!


نه:

بنز:

وای بازم باید برم خونه ی بی ام و اینا ...بابا من از این بی ام و افاده ای بدم می آد ...

بابا پراید :

بچه جون صد دفه گفتیم این جی سی چینی به درد تو می خوره گفتی نه !سطح بالا ...حالام طوری نشده بهم بزنیم .بچه مردم خوش بخت بره !!!

ده:

خیلی معذرت می خام از دوستام و همه اطرافیانم که اصلا اونجوری که اونا فکر می کردن نبودم ....

اونقدر خوب نبودم که بتونم بعضی توقعاتشون رو به جا بیارم ...سعی می کنم از این به بعد بهتر باشم و دقت کنم ...واقعا می گم !!!

یازده:

دل تو را برده اند و دیگر برای من نمانده قطعه ای ...

قطعه ی چند برم بخوابم ؟بدون قلب تو جای من همان جاست که می دانی !!!


دوازده:

اگه می شد توی یه سیاره چادرزد و بعد تو چادر آتیش روشن کرد یا اصلا تو کوه های سیارات و مثلا غاراشون نشست ویه جوج زد و اینا ...بعد با بچه ها والیبال بازی کرد و زباله هارو گذاشت پای طبیعت و همه ی اینارو با زیر پنجاه تومن بنزین و اینا جور کرد بعضی ملتا الان چنان موشکی ساخته بودن که نگو!!!"اینارو به خودتون نگیرید ...همه جای دنیا همینه "...

سیزده:

وزیدن نسیم انتخابات رو به کشورم تبریک می گم ...

ثبت نام مرحله ی اولیه است ...ولی قشنگی سیاست همینه ..."برای قدرت مبارزه کردن "!!!