یک:

دست خالی آمدی ...فقط با یک قلب ...

دیدیم قلب صد و پنجاه میلیون است ...جواب رد ...ندادیم ...

دو:

بین حرف هایت ...نام من گم بود ...و آذرماه بود ...

رفتم و دی ماه بر گشتم ...دیدم مشکل از پائیز نیست !!!

سه:

خیاط عید هم مثل تو بد قول نبود ...

یکشنبه اول خرداد گفتی می آیی...و الان بیست و شش اسفند است !!!

چهار :

تو می آیی و ستاره ها به باور تو ...

مقابل ماه سجده خواهند کرد ...ای یوسف زمان ...مهدی(ع)...


پنج:

خیلی بد از تو تعریف می کردند ...و می گفتند :دندان هایت پوسیده ...از بس شکلات خورده ای . و بیش فعال هستی و مادرت از دست تو فرار می کند و می رود خانه ی پدرش و روزنامه نگاری را از چهارده سالگی شروع کردی و عاشق بوده ای تا...الان .

دیدم کیف ات چرم گاو میش است و ساعت سو آچ بسته ای و کت و شلوار هاکو پیان پوشیده ای و کفش هایت واکس خورده و عطر شب های مسکو زده ای و کروات هم نزده ای ولی پیراهن ات پیر گاردین است ....

و همین که آمدی مودب روی صندلی نشستی و آن موجود کثیف و اشغال به نام موبایل را در جمع بیرون نیاوردی ....

چشمک زدم به بابا که خودش است ...ودر گوشی به مامان گفتم :"جهنم بگذار ماهم بدبخت بشیم "!!!


شش:

مزار شش گوشه ات همیشه تمیز است و تبرک می آوریم ...

آن خاک را که وقت سجده ی خدا بوی کربلا دارد ...

هفت:

سیگار انگشت یازدهم توست ...باورکن !

اگر تو بمیری ...ما خواهیم گفت:این نیست !شش انگشتی بود !!!

هشت:

ترامپ زلزله را حس کرد و دوید سمت انبار و قایم شد ...

نگو ...آشپز کاخ سفید زومبا می رقصید و نان پیتزا دستش بود !!!

نه:

بنز که نمی میرد ...بنز که نمی سوزد ...بنز که قدیمی نمی شود ...

حالا بیا این تبلیغات را از ذهن پراید در بیاور بیرون !!!

ده:

مبارکشون باشه عروس و دامادایی که امشب عروسیشونه ...یکی شونوهمین امشب دیدیم ...

ظریفی می گفت:مغازه ی بدلی جات داشتم دیگه عروس و دامادا می آ2 سرویس بدل می خرن ...آخه بابا کی گفته اول زندگی رو با 100و 200میلیون شروع کنید ...همین که تو تهرانید دئ روز دیگه می شید میلیاردر ...غصه نخورید!!!

یازده:

مهمان هستم و وسط مهمانی دارم می نویسم ...

ممنون از همه تون ...مخصوصا اونایی که مثل روح می مونن....اصلا معلوم نیست چطوری می آن؟من از اون دسته آدمام که به روح اعتقاددارم !!!