یک:

درخواب مردنم آرزوست ...

چنانکه هیچ نبینم ...چشمان شاد تورا ...

وقت جان دادنم به ...خدای!

دو:

می سازی از من نی ... تا بنوازمت ...

دردنیست که من ...

از شادی تو ... می نالم!

سه:

روی من حساب نکن ... وقت درد کشیدن هات!

من بسیار صبور تر از آنم ...که شریک دردهای تو!(...)

چهار:

مرگ خویش را باور نمی کنی...

هرشب می روی بالای ماه می خوابی ...

لابه لای شاخه های درختان هی ...هو می کشی ...

توی رودخانه سنگ هارا بهم می زنی ...

روی پنجره ی خشک ...شیشه های سرد ...ناخن می کشی ...

من باورکرده ام!

روح جنگجویت از جسم ات بالاتر است ...

ولی چه فایده؟!

پنج:

می کشیدی هم چنانکه پای خویش را از زندگی من بیرون ...

دل من می رفت پی پاهایت ... با کفش خدا!

شش:

مزار شش گوشه ات را اگر به من بفروشند چه می رسد؟

یک گوشه از بهشت ...اندازه ی رویاهام!


هفت:

امروز حرف زیادی برای گفتن ندارم جز ده واحد:

(1)

برای بیرون انداختن عشق سطل زباله لازم نیست !کیسه ی زباله هم لازم نیست ...می توان با ادبیات!حسابی انداختشبیرون!حالا یابا ادبیات بازاری یا ادبیات بی ادبانه!

(2)

حال عشق را بعد انداختنش بیرون حالا از هرجائی که هستی چطور رویت می شود بپرسی؟!بهرحال اگر تیر خلاص می خواهی بزنی...دیگر زده ای!

(3)

بعضی ها بعدا با اموال عشق خود حال می کنند ...اصلا می اندازنش بیرون که همین کاررا بکنند از شلوارهایش بگیر تا ادبیاتش !

(4)

بیرون انداختن عشق از زندگی کار حالا حالا کسی نیست!معمولا کسانی این کاررا می کنند که اموخته اند چند باره یا یکجا با هم عاشق چند نفر باشند!

(5)

موقع انداختن عشق به بیرون مواظب باشید زیاد توی سرش نزنید بعدا برای دستیابی به عشق حالا یا همان یا دیگران مجبورید چند برابر هزینه کنید!

(6)

بعد از انداختن عشق به بیرون دیگر به شما چه مربوط که عشقتان به کجا می رود و چه کار می کند؟اگر برایتان مهم بود نگاهش می داشتید ...

(7)

تفکر زباله بودن عشق ...همیشه همراه بعضی هاست ...پیشنهاد می کنم جهت رفع مشکل به مشاوریا روان درمانگر مراجعه کنید ...

(8)

این که عشق از کوچه آمده یا خیابان یا فضای مجازی یا فضا!یا خارج از کشور یا شهرستان دلیل نمی شود که جزو زباله های زندگی شما به حساب بیاید !

(9)

رایانه ی شما زباله دان عشقی شما نیست؟!درحالی که به این سئوال پاسخ می دهید بفرمائید چند بار خودتان زباله عشقی رایانه ای دیگران بوده اید؟!

(10)

و درانتهامحال است که رفتار دیگران روی شما تاثیر نداشته باشد بهتر است باور کنید بسیاری از زباله ها و آشغال ها دوست داشتنی اند و می شود با کمی فکرو درایت باز یافتشان کرد این فکر دور انداختن کلا بیماری غریبی ست که فقط از انسان بر می آید ... زباله ساز بزرگ!


هشت:

ترومپ!

کنار سال ها کنار ماندنمان

...می آموزیم ...کنارماندن ها!

نه:

تاکسی:

مامان بنز:

پراید و بابا پژو امروز به من 50 تومن دادن که من نگم دوتائی کجا می رن ولی من وجدان!دارم می گم ...رفتن لواسون پارتی!

مامان بنز:

آخه تاکسی جون کی اوندوتارو پارتی اونم تو لواسون راه میده!خواستن جهت فکری تورو عوض کنن!من خودم می دونم اونا کجا  رفتن!

بابا بیوک:

مثلا کجا؟!

مامان بنز:

رفتن باغ کرج "ماموت"اینا!شنا!بذار دلشون خوش باشه!

بوگاتی:

یه وقت پراید هپاتیت نگیره بیاد!

مامان بنز:

بی خود!قبلا بردمشون واکسن زدن!ماهی یه دفه هم تست ایدز!تو ام تاکسی دنبالشون می رفتی 500 تومن نصیبت می شد ...نه 50 تومن!

تاکسی :

500 تومن که نمی دن!

مامان بنز:

اونا نمیدن!من که می دم!

ننه خاور:

اه؟!

یازده:

درسته که مردم مرفه شدن و خوش بختانه با این تفکر رستوران ها زیاد شدن و دردسر خانم های خونه دار کم شده ولی این باور به این معنی نیست که هرچی دستشون اومد بکنن توغذا یا بهداشت رو رعایت نکنن...

هفته پیش تو یه رستوران مشهور به طور اتفاقی دیدم که چطور ظرفارو می شستن ...خوش بختانه من هیچی ولی بدبختانه همراهانم حسابی دلی از عزا در آورده بودن ... خدایا خودت کمک کن!

دوازده:

توی فضا نشسته بودیم که نسیم خانم جون گفت بریم یه دور منظریه ی فضارو بگردیم ...گفتم مثلا کجا؟گفت کره ی ماه!من گفتم ولش کن بابا اونجا گرونه چیزی ام نداره گفت نه!که نه!بریم ...

حالا رفتیم دیدیم اینورش پرچم اونورش پرچم خلاصه به نسیم جون گفتیم نسیم جون مگه اولش اینجا فقط مال یواس نبوده گفت نه بابا!کی گفته "یه ماهه!مال همه اس"! خلاصه یه دورزدیم که بیائیم دیدیم یه سفینه ی قراضه گذاشتن اونجا !از تعجب شاخ دراوردیم از بس قدیمی بود بعد گفتن این ماشین دودی ایه که باهاش قبلا می اومدن ماه!مال خدابیامرز نیل آرمسترانگه!حالا چطوری خود نیل آقا جونبرگشته زمین و یا اینکه چطوری اصلا با این قراضه اومده رو ولش کن ...فقط این که نیل جون چطوری اینور بوده دوربین اونور بوده تم ولش کن!...تماس گرفتم با بهجت خانم جون با فامیالشون تو ناسا تماس بگیره اگه بشه بچه های مدرسه رو یهوئی با اتوبوس فضائی با نیم قیمت بیارن ماشین دودی فضائی رو ببینن!اللهی!

انشالله!