(پوستر فیلمایی رو انتخاب کردم که جزو بهترین فیلمای اجتماعی درسال های گذشته بودن...)
یک:
درگوش نسیم خوانده بودی ...عشق من ...
درگوش نسیم !می دانی؟ببین تو دیگر کیستی؟!
دو:
به آغوش باز آسمان حسادت می کنی ...کبوتر من!
انگار اغوش باز من ...کم ات است؟...
سه:
قفل قفس قورت می دهی و زنجیر پاره می کنی!
از بس نشسته ای ...و به ازادی فکر می کنی ...گنجشک غرغرو!


چهار:
بیرون شهر 4چهار دختریم که بی دفاع توی باغ قدم می زنیم !
وتوی شهر 4 چهار دختریم که مثل مردها درس سیاست خوانده ایم !!!
پنج:
ای کاش چاقی مرا به رخم نمی کشیدی !!!
من  از غم تو غمباد هم ...سال هاست ...گرفته ام !!!
شش:
مزار شش گوشه ات را قبل امام رضا(ع)...
همیشه زیارت که می کنم ...گویی امام زمانم (ع) ناظر است ...



هفت:
شلوارم کوتاه شد ...به همین سادگی !
پریروز خریدمش آن هم به نصف قیمت ...وقتی آوردمش خانه ...جلوی آینه که پوشیدم دیدم 10 سانت بلند است!آقای خانه گفت:تازه مد شده 5 سانت کوتاهش کن و با کفش های پاشنه بلند جدیدت بپوش ...ولی سر جریان لباس مجلسی که حرفش را گوش کرده بودم رفتم و به خیاط سر کوچه گفتم 15 سانت!چون دختر همسایه جدیدا شلوار کوتاه می پوشد و پابند می بندد و خیلی خوشگل است!
هیچی !حالا شلوارم کوتاه شده و از طرفی می بینم با شخصیت دکترا گرفته ی من نمی شود کوتاه پوشید ...می بخشمش به ناهید!...و خودم شلوار قدیمی خودم را می پوشم ..."جهنم" فردا  می روم ببینم فروشگاه بازهم دارد؟!...
این بار همان 10 سانت را کوتاه می کنم ...نه حرف آقای خانه نه خودم!!!
هشت:
ترومپ!
کشف آمریکا خیلی هم بد نشد!
حالا در جهان قاره ی جدید داریم و پولدارهای قوی...
نه:
باباپژو:
بوگاتیدخترم...مامان بنز نگفت چن روزه می ره؟...
بوگاتی:
بابا یعنی از اون روز که مامان رفته اصلا باهم تماس نداشتید؟
باباپژو:
دخترم!اون موقع کاربدش می آد آدم مزاحمش بشه!
بوگاتی:
بابا چقدر پراید و مامانش به هم شبیه ان!منم به شما رفتم الان دوروزه پراید رفته اصلا دستم به تلفن نمی ره!
ناگهان پورشه:
مامان !توام مثل اون خانمه تو دیوال به دیوال ویال کردی ...بابا رو انداختی بیرون؟
بوگاتی:
پسرم کی این حرفارو یادت داده؟
پورشه:
بابا پلایدگفت!
ناگهان زنگ تلفن وتماس از طریق آیمو:
سلام مامان بنز چطوری؟
مامان بنز:
بیام ایران می کشمت پزو!سه روزه من رفتم یه تلفن خشک و خالی نزدی پیش همکارا آبروم رفت..
بابا پژو:
آدم نشو دیگه؟!!!


ده:
رهبرم ...
به زیبائی کشورم هنوز ندیده ام جای دیگری ...
این زیبائی به حرمت خون فرزندان این مرزو بوم باقی ست ...



یازده:
وانتقاد چیست؟
1...مسخره کردن
2...خندیدن...
3...کلاه برداری!
4...بی حد و مرز بودن ...
5...پرروئی ...
6...واضح و روشن !
7...اتفاقا در پرده ای ازابهام!
8...تهمت!
9...افترا...
10...قدم به خصوصی ترین محل زندگی دیگران گذاشتن!
11...کشتن مسئله!
12...آمار غلط!
13...آمار واقعی به جون مامان!
12...کثافت کاری!
13...بریدن نان عده ای!
14...دزدی...
15...کپی!
16...خوراک مطبوعات!
17...پرکردن فضای تلگرام!
18...کشتن...
19...زخم و زیلی !
20...آگاهی و روشنائی!
21...طعنه زدن...
22...خوف!
23...ترس از آینده!...
24...دندان گردی!...
25...بز بیاری درگذشته...
26...خانه خرابی...
27...دستگیری!
28...زندان!...
29...سنجش آزادی بیان!
30...حلق آویز...
31...قانون مداری ...
32...دل خوش کنک !
بقیه شو یادم نمی آد ...!!!