نوشته های امشب رو تقدیم می کنم به سرکار خانم لیلا حاتمی بدون درنظر گرفتن هیچی فقط به خاطر اون لحظه ای که تصمیم گرفت تافیلم رگ خواب رو بازی کنه 


یک:

زدی به شاخه ی درخت و هزار گردو ریخت ...

من در پی دلم بودم که اززمستان روی درخت نارنج آویزان بود!!!

دو:

من درقلب تو به اندازه ی یک گیلاس جا داشتم ....نه؟

کی گفته بود برای یارت شربت آلبالو در آن بریزی ...شکست؟

سه:

پشت تمام خاطرات من با تو خنده بود ...چه دیر فهمیدم ؟

لحظه ی آخر ی که داشتم پرواز می کردم و شهر به قدر یک نو خود !کوچک بود!!!


چهار:

نیزه ی مژگان تو ای مژگان به قلبم کار کرد ...

اشک می ریخت روی گونه ی من ...پزشک گفت:به هوش آمد !!!

پنج:

جمعه را به نام تو ای مهدی(ع)تمام می کنیم ...

وزندگی فردا به عشق حضرت رسول (ص)آغاز می شود ...

شش:

مزار شش گوشه ات را یافتم در گوشه ی قلبم ...

می نشینم روی سجاده تا ...زیارت نامه ات را هرشب بخوانم یا حسین(ع)...


هفت:

از روی بیکاری ؟!من دکترای فلسفه ام!

عشق در هر مقطع تحصیلی ...امکان وجود دارد!!!

هشت:

ترامپ غذای چینی نخور خام است ...

همان هات داگ و همبرگر کمکت می کند برای نگهداری فرهنگ یو اسی!!!

نه:

پراید:

مامان حالا بابا پزو میمیره !

مامان بنز:

پراید حوصله ندارم ولم کن...زبونتو گازبگیر من یه عمر بابابات زندگی کردم ...

تیبا خانم خواهر پراید:

مامان منو از کانادا کشوندی ایران برای یه موتور سوزی !خوب این بدبخت یه عمر زحمت کشیده ...

یه اتاقک و یه موتور جدید براش می خریدی!!!

بوگاتی:

اگه از پولای پراید می خاین اینکارو بکنید باید بگم داریم پارکینگ می خریم!!!راحت شیم!!!

ننه خاور:

دهنتو نو ببندین ...پسرم همیشه یه پس انداز داشت به نام صندوق ذخیره که به من سپرده بود ...خودم با دکتر (مکانیکش)صحبت کردم ..کارای لازم انجام می شه ...

بنزی پاشو یه سینی چای بیار ...ببینم با این دو تا بچه حرف زدی خودم با دستای خودم می کشمت!!!


ده: رهبرم ..

تنم می سوخت از تب اندیشه ی کشورم ...

شما به فکر بودید و سربازان ولایت ...

ارامش حضور...

یازده:

بردبار باشم کنار تو صد سال به تنهایی ...

باشم کمار تو باشم ...ای آغوش همراهی ...

دوازده:

سرگیجه و سردرد عجب حال و هوائیست ...

تو درسرمن باشی و من حال خوشم کو؟

سیزده:

یه داستان ام بود بمون فردا...یه جمله ی کلیشه ای"بقیه هنرمندان کشور ناراحت نشن من اسم خانم حاتمی رو آوردم !همه شونو دوس دارم"...آها اینو بگم یه دفه ازیه هنرپیشه یه چی نوشتم واقعا ناراحت شد چه فرقی می کنه حالا بگم کی !!!

مخلصتونم ملت

آهان نام عنوان دیشب آزمایشگاه فیزیکی ست درهیدا ژاپن