یک:

سیب روی تخت حوض ...حیف سیب بود !!!

برای گاز زدن بیش از حد معمول ...سرخی اش را می کشید به رخ ...

دو:

توی توی قلب من ....ارزوی چشم تو بود ...

از ته قلبم می خواستم که تخم چشم تو ...مال من باشد !!!

سه:

فردای تولدم ...

مرا انداختی بیرون !!!

لابه لای زباله های شهر مرا پیدا کردند ...

که دستم مشت شده بود ...

تا یک تارموی تو را میان خود حفظ کند ......


چهار:

قند می ریخت از دهان هلوب انجیری ...

من پول نداشتم ...

قند داشتم ...

اصلا به من چه؟!!!

پنج:

توی کامپیوتر تصویر تو خوشگل بود ...کمر باریک موبلند ...چشم ابی ...

ولی اهل خانه به اعتقاد زشتی و اقعی تو ...

هنگام ملاقات ...

مرا دزدیدند !!!


شش:

مزار شش گوشه ات صفای بهشتی دارد ...

منی که عاقبتم جهنم است ...

یا حسین (ع)بگذار بیایم ...

هفت:

مهدی(ع)...زیارت تو برای ما هرروز امکان دارد...

چرا که شرع و طبیعت به زنده بودن تو ...معترف است ...


هشت:

ترامپ ما نگفته ایم که بالای چشم تو ابروست ...

خودت فشار می آوری به چشمانت ...که کورشدم ابروی من کو؟

نه:

پراید:

مامان !من هیچ.قت تو رو درک نکرده بودم ...تو چطور زندگی رو می چرخوندی ؟چطور مارو راضی نگه می داشتی ؟چطور؟

مامان بنز:

پسرم!ما تویه دوره ی سختی بزرگ شدیم و زندگی کردیم ...عادت داریم از شما برنمی آد ...

بوگاتی:

پراید !عجب بی جنبه ای!رفتی جردن یه دامن برامن بخری دومیلیون ناقابل !آبروی همه رو بردی !!!

مامان بنز:

آره پراید؟!!!


وه:

رهبرم ...

چه عشق می ورزم به دانایی تو ...

وقتی میان به ظاهر دانایان ...

عاقبت کار ...

اندیشه ی گذشته ی توست ...


یازده:

داروین خودش رو کشت بگه ما شباهت بسیاری به میمون داریم !!!

یکی در نیومد بگه :

بابا داروین جان شباهت ظاهری که مهم نیست ...مغز باید شباهت داشته باشه ...

الن هرچه داریم از مرغ مینا داریم ...می شینه با ما تخمه می خوره و فیلم میبینه و می گه:"

طرف خوشگل بود؟طرف خوشگل نیست؟"!!!!


دوازده:

"مخلص ملت ایران...بچه های سرباز فضای مجازی دمتون گرم"