یک:

تب کرده است "بهار"و نمی اید به وقت عید ؟!!!

چه چاره جز اینکه "آلما خانم "را بیاوریم ...جای او ...

دو:

کوه به کوه نمی رسد اما بهار به بهار چرا ...

اگر بایستی مثل کوه و آمدنش را تماشاکنی مثل برف!!!

سه:

تپید قلبم و سوخت رگم و خونم فواره شد !!!

هنوز داشتی برای دوستت ماجرای پیدا کردن "کیف بهار"را می گفتی !!!

چهار:

روی دفترت نوشته بودی "بهار لیلی وش "...

گفتم دیگر پیداشد بهارمن ..."درحالت های مجنونیم "!!!


پنج:

کوچه ی لیلی را خراب کردند و نامش را گذاشتند بهار ...

به تاکسی می گفتیم برو لیلی قدیم که حالا بهار شده !!!

شش:

مزار شش گوشه ات بهار حالتی دیگر داشت ...

تمام زائران بوی گل می دادند و گل زار بود آن حرم ...

هفت:

بهار را می بردند و...عروسی ناتمام بود ...

داماد تازه فهمید نام شناسنامه ایش ..."خاور "است ...

هشت:

بهار شد و ترامپ منتظر ماند ه بود 70 سال ...

که سیزده بدر گره کند سبزه های کاخ سفید ...


نه:

پراید بهارها بدبخت می شد و خسته می شد و گرفتار ...

بعد از اول تاسیزدهم شمال بود و بعد باید تا اول اردی بهشت بکش کار می کرد !!!

ده:

امسال واقعا باید از خدا که من رو از یک کما ی سخت و دردسرهاش در آورد و بعد از چند نفر تشکر کنم ...

ولی دونفر واقعا نسبت به من احساس وظیفه  کردند و من می خوام از این دو نفر این جا بدون اینکه خودشون بدونن تشکر کنم ...

اول سرکار خانم کاظمی مسئول آنزو گرافی و آندو سکوپی بیمارستان جم که غیر از این کار سخت ...پانسمان های دیابتی رو هم انجام می دادن و دو ماه با چهار نفر از انتهای فروردین تا خرداد که دیابتی بودن و یکی شون من بودم ...چطور بگم سوراخ های دیابتی مون هم وحشتناک شده بود ...وقت گذاشتن ...

من شرایطم ازهمه خاص تر بود و به این دلیل با وجود کار سخت ایشون ...من یه روزم کم طاقتی و بی احترامی و ...از ایشون ندیدم ...

خدا حفظشون کنه و البته چنین انسان هایی رو زیاد کنه که فکر نمی کنم ...هرکسی بتونه این مسئولیت رو به عهده بگیره ...چون اصلا در حد پول دریافتی نیست ...

دوم سرکارخانم اکبری دوست و همکار خوبم که با وجود این که در محل کار امسال تازه باهم آشنا شده بودیم خیلی درحق من لطف کردن تا بحرانی رو که واقعا مثل توفان توی زندگیم افتاده بود ..بگذرونم ...

"از شما هم تشکر می کنم چون بدون اینکه لحظات سخت من رو بدونید با داستانم با شعرم با نوشته هان همراه بودید وواقعا کنارم بودید چنین دورهمی هایی با وجود احترام تو فضای مجازی کم دیده میشه "

امیدوارم سال 96 سال بیداری باشه ...

سال پول و برکت و رو راست بگم توش خوشی و حال خوش و سلامتی باشه ...

تو دست کسی آنژو کت و سرم نره و راهش به ...بله دیگه بازنشه ...

دوستتون دارم با آرزوی خوشبختی براتون تا ....سال آینده ...

سیده لیلا مددی